استایل هر شخص ترکیبی از لباس ها و اکسسوری ها است. لوازم جانبی و اکسسوری ها می توانند تکمیل کننده استایل و ظاهر شما باشند و شما را جذاب تر و شیک پوش تر نشان دهند. در این میان اکسسوری های مردانه در مقایسه با اکسسوری های زنانه کمتر بوده و شاید انتخاب آن ها برای آقایان کمی سخت تر هم باشد. البته این روزها شاهد تولید و عرضه انواع مختلف و زیبایی از اکسسوری های مردانه در بازار هستیم.

5 اکسسوری که هر مردی باید داشته باشد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 اگر شما نیز از جمله افرادی هستید که آراستگی و زیبایی ظاهری برایتان مهم است و به جزئیات در ظاهر خود توجه می کنید، انتخاب اکسسوری از جمله مواردی است که باید به آن توجه کنید. آیا اکسسوری های ضروری و جذاب برای آقایان را می شناسید؟ با ما همراه شوید تا با چند نمونه از اکسسوری هایی که شما را جذاب تر خواهد کرد، آشنا شویم.

 

1.عینک آفتابی

شاید برایتان جالب باشد که بدانید عینک آفتابی می تواند مردان را تا 60 درصد جذاب تر نشان دهد! بنابراین انتخاب این اکسسوری را جدی بگیرید تا جذاب تر دیده شوید. عینک آفتابی علاوه بر زیبایی، از چشمان شما در برابر اشعه های مضر نور خورشید محافظت می کند. همچنین استفاده مداوم از آن از ایجاد لکه های پوستی دور چشم که در اثر تابش نور خورشید ایجاد می شوند، جلوگیری خواهد کرد. عینک های آفتابی نیز در طرح ها و شکل های مختلفی در بازار موجود هستند. حتما عینکی را انتخاب کنید که آیتم های استاندارد برای مراقبت از چشم ها را داشته باشد، چرا که یک عینک غیر استاندارد، می تواند به چشمان شما آسیب بزند.

2.کیف پول

یکی دیگر از اکسسوری های ضروری مردانه، کیف پول است. از آن جا که اغلب آقایان از کیف پول برای نگهداری پول نقد، کارت ها و یا برخی از مدارک شناسایی خود استفاده می کنند، از جمله اکسسوری های مهم و پرکاربرد نیز به شمار می رود. کیف پول چرم در میان انواع دیگر کیف های موجود یک انتخاب زیبا و جذاب برای آقایان است که می تواند با دیگر اکسسوری های چرم ست شود.

3.ساعت مچی

یکی از اکسسوری های مهم و تاثیرگذار بر استایل هر شخص، چه آقا و چه خانم، ساعت مچی است. ساعت مچی در واقع تکمیل کننده استایل شماست و بدون آن، چیزی در استایل شما کم خواهد بود. ساعت های مچی این روزها در طرح ها و سبک های مختلفی در بازار موجود هستند و می توانید با توجه به سلیقه و سبک و استایل خود ساعت بند فلزی یا بند چرمی تهیه کنید. همچنین مانند بسیاری دیگر از پوشیدنی های مردانه، ساعت های مچی نیز در سبک های مختلف کلاسیک، اسپرت، لاکچری، هوشمند یا دیجیتال و ... ساخته می شوند.

7

هنگام انتخاب سبک ساعت، پیش از هر چیز به سبک لباس های خود توجه کنید. برای مثال، خرید یک ساعت اسپرت همراه با استایل کلاسیک و رسمی کمی وصله ناجور خواهد بود! همچنین برای خرید ساعت مچی مردانه برندهای مختلف ایرانی و خارجی در بازار موجود است. برندهای خارجی معمولا قیمت بالایی دارند و شاید هر کسی توانایی خرید آن ها را نداشته باشد. در این میان برندهای ایرانی با کیفیت و البته زیبا می تواند انتخابی جذاب برای شما باشد.

4.دستبند

یکی از محبوب ترین زیورآلات مردانه در حال حاضر دستبند است که این روزها تنوع بسیار بالایی دارند و در جنس های مختلف فلزی، چرمی، کنفی و ... وجود دارند. انتخاب یک دستبند زیبا و متناسب با استایل شما، می تواند شما را جذاب تر کند.

5.کمربند

اکسسوری ضروری دیگری که تاثیر قابل توجهی بر استایل آقایان دارد، کمربند است. اگر توجه به جزئیات برای شما مهم است، بهتر است چند کمربند مختلف با سبک ها و مدل های متفاوت داشته باشید تا بتوانید متناسب با لباسی که انتخاب کرده اید یک کمربند زیبا و مناسب استفاده کنید.

خرید ساعت مچی مردانه اوبلاک

همان طور که در بخش های بالاتر نیز اشاره شد، ساعت مچی یکی از مهم ترین اکسسوری های مردانه است. انتخاب یک ساعت با کیفیت و در عین حال زیبا یکی شاید یک خرید گران قیمت به نظر برسد، اما شما می توانید با انتخاب برند جدید و ایرانی اوبلاک استایل خود را با هزینه ای مناسب، جذاب تر کنید. با وجود ایرانی بودن این برند، اغلب تجهیزات مورد استفاده در این ساعت از کشورهای صاحب سبک در زمینه ساخت ساعت تهیه می شود. برای مثال، موتور ساعت های اوبلاک ژاپنی است و تمامی قطعات آن در هنگ کنگ مونتاژ می شود. این برند در حال حاضر در سه کشور ایران، چین و استرالیا به فروش می رسد.

ویژگی های ساعت اوبلاک

8

علاوه بر کیفیت بالای ساخت که در قسمت پیشین به آن اشاره شد، خرید ساعت مچی مردانه از برند اوبلاک مزایای دیگری نیز دارد:

  • فلز به کار رفته در ساعت های بند استیل این ساعت، همگی از متریال درجه یک و باکیفیتی است که باعث ایجاد حساسیت پوستی نمی شود و ضد زنگ هستند.
  • اگر ساعت بند چرمی این برند را انتخاب می کنید، خیالتان بابت کیفیت چرم مورد استفاده در ساعت آسوده باشد. تمامی چرم های به کار رفته در ساعت های اوبلاک از چرم طبیعی با کیفیت ساخته شده اند.
  • شیشه های به کار رفته در ساعت های برند اوبلاک از جنس کریستال مینرال بوده و مقاومت بالایی دارند.
  • در ساخت این ساعت ها از تکنولوژی کوارتز استفاده شده است. این ماده پیزوالکتریک است و با افزایش فشار مکانیکی، جریان الکتریکی تولید خواهد کرد. این تکنولوژی وزن ساعت را کاهش و دقت آن را افزایش می دهد و باعث کاهش هزینه نهایی نیز می شود.
  • یکی دیگر از ویژگی های این برند، آن است که مطابق با دنیای روز در طراحی ساعت ها پیش رفته و زیبایی آن با اغلب برندهای معتبر خارجی برابری می کند. ظرافت و زیبایی در ساخت، چیزی است که شما در نگاه اول متوجه آن می شوید.
  • تمامی ساعت های برند اوبلاک در بسته بندی زیبای شرکتی و همراه با ضمانت نامه یک ساله به شما داده خواهد شد. از این رو هم می توانید این ساعت را به عنوان یک هدیه ارزشمند به کسی تقدیم کنید و هم برای خودتان خریداری کنید.
  • نکته قابل توجه دیگر این که ساعت های برند اوبلاک همگی ضد آب هستند. از این رو می توانید با خیال آسوده این ساعت را به طور روزمره، هنگام شست و شوی دست، هنگام بارش باران و یا در محیط های شرجی و مرطوب بپوشید.