پیشینه برند امگا
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

امگا یک برند ساعت سوئیسی است که توسط لوئیس برانت در سال 1848 تأسیس شد، اگرچه نام "امگا" به طور رسمی تا شش دهه دیگر ظاهر نمی شد. خانواده برانت می خواستند این شرکت نام نهایی در ساعت سازی باشد، بنابراین تصمیم گرفتند نام آن را بر اساس آخرین حرف الفبای یونانی، امگا، بگذارند.

این برند به خاطر ساعت‌های هدفمند خود با موتورهای داخلی در طیف گسترده‌ای از طرح‌ها، در میان کلکسیونرها محبوب شده است. آنها همچنین مارکی هستند که بسیاری از مردم برای اولین ساعت اتوماتیک "واقعی" خود می خرند.

این شرکت در حال حاضر متعلق به گروه سواچ است و در سراسر جهان شناخته شده است. آنها زمان‌دار رسمی بازی‌های المپیک هستند، و اگر برخی از فیلم‌های اخیر جیمز باند را تماشا کرده باشید، می‌دانید که مأمور 007 به ساعت امگای خود علاقه دارد.

امگا: مدل های نمادین

معروف‌ترین مدل امگا اسپیدمستر است. یک ساعت کرونوگراف که در ابتدا در سال 1957 با طراحی الهام گرفته از داشبورد یک ماشین اسپرت ایتالیایی ساخته شد. اما البته شهرت بیشتر به خاطر ساعتی است که در ماه استفاده می‌شد، به‌ویژه ساعت Buzz Aldrin's ST105.012 با کالیبر 321 که اکنون معروف است. اکنون صدها نوع اسپیدمستر موجود است. اسپیدمستر مدت طولانی است که محبوب ترین ساعت امگا بوده است، همانطور که (در میان بسیاری از چیزها) هشتگ بسیار محبوب اینستاگرام #speedytuesday نشان می دهد.

از دیگر مدل‌های قابل توجه می‌توان به امگا اسپیدمستر اشاره کرد که از لباس‌های شیک یا اسپرت تا جنگ را شامل می‌شود. خط کلاسیک De Ville وجود دارد که ساعت‌های رسمی عالی را با بودجه ارزان ارائه میدهد. و برای چیزی کمی منحصربفردتر، سری Omega Flightmaster یا Omega Ploprof فوق العاده درشت را بررسی کنید.

6

قیمت ساعت های امگا چقدر است؟

از نظر قیمت، گروه سواچ بسیار هوشیار است که هر یک از ساعت های برندهای خود را در محدوده خاصی نگه دارد تا رقابت بین آنها کاهش یابد. اکثر امگا ها در دسته بندی 5000 تا 7000 دلار قرار می گیرند، با مدل های فلزات گرانبها و نمونه های تاریخی مانند اسپیدمستر های قدیمی که در بازۀ قیمت بسیار بالاتری به فروش می رسند.

امگا: درک برند

نظر مردم در مورد امگا چیست؟ خوب، این یکی از اولین نام هایی است که در ساعت ها یاد می گیرید، و به راحتی می توان دلیل آن را فهمید. آنها چندین دهه است که ساعت های فوق العاده ای می سازند، و امگا با کاتالوگ غنی از مدل ها برای غواصان، رانندگان، خلبانان، سربازان، دانشمندان و غیره چیزی را برای همه ارائه می دهد. اما حتی با وجود تاریخچه غنی خود، این برند به اندازه رقیب دیرینه خود، رولکس، مورد احترام نیست. با این اوصاف، اگر به دنبال یک نام تجاری نسبتاً مقرون به صرفه با بیش از یک قرن مهارت مهندسی و میراث طراحی هستید، شکست دادن امگا دشوار است و احترام همه مجموعه‌داران را به خود جلب کرده است.

آیا ساعت های امگا ارزش خود را حفظ می کنند؟

ساعت های امگا به طور کلی ارزش خود را به خوبی حفظ می کنند. میانگین قیمت یک ساعت امگا طی سه سال گذشته بیش از 16 درصد افزایش یافته است. با این حال، توسعه قیمت کمی به مدل بستگی دارد: در حالی که قیمت اسپیدمستر اورجینال حدود 25٪ افزایش یافته است، اسپیدمستر "فقط" افزایش قیمت 9٪ در سه سال گذشته داشته است. با این حال، چیزی برای نگرانی وجود ندارد. به هر حال، این نرخ هنوز بسیار بالاتر از نرخ تورم در اکثر کشورهای توسعه یافته است.

اقدامی مبتکرانه

اخیراً امگا با همکاری برند مکمل خود یعنی سواچ دست به تولید ساعتی جدید زدند که باز هم چالشی برای جهان ساعت ایجاد کرد. کمپانی ها مدل خود را با جمع هردو برند به نام ساعت امگا سواچ معرفی کردند. در واقع امگا سواچ یادبودی از همان اسپیدمستر خواهد بود با موتوری مکمل و قیمتی پایینتر. این مدل در 11رنگ با الهامی از سیارات منظومه شمسی ارائه شد. امگا همواره در فضا و سیارات سیر میکند و برند زمینی نیست.

7

در سایت میراکو شما میتوانید مدل های متفاوت امگا را مشاهده کنید. میراکو با ارائه بهترین کیفیت ساعت های امگا و تنوع جذاب توانسته مخاطب های بسیاری یه خود جلب کند.

اگر علاقمند به ساعت های این کمپانی دارید یا قصد خرید ساعت مچی امگا را دارید میتوانید با مراجعه به سایت میراکو مدلهای این برند را مشاهده و خریداری کنید.