عکسی که بازیکنان آرسنال دیشب بعد از پیروزی در مقابل فولام در رختکن گرفتند و آنها را در کنار ساعتی شبیه به ساعت مشهور باشگاهشان نشان می‌دهد خبرساز شده است.

عکس خبرساز آرسنالی ها با ساعت تاریخی باشگاه (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال دیشب در خانه فولام موفق شد با ارائه یک بازی برتر حریفش را 3-0 شکست دهد تا صدرنشینی‌اش را تثبیت کند. اما در پایان بازی بازیکنان آرسنال که در رختکن ورزشگاه خانگی فولام، کریون کاتیج، حضور داشتند با ساعتی شبیه به ساعت مشهور این باشگاه عکس گرفتند. این تصویر که توسط چندین بازیکن آرسنال در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد خبرساز شده است.

در این تصویر همه بازیکنان آرسنال و کادر فنی و تدارکات این تیم در رختکن دیده می‌شوند که دور یک ساعت بزرگ دیواری جمع شده‌اند و پیروزی‌شان مقابل فولام را جشن گرفته‌اند. ساعتی که در این عکس دیده می‌شود در واقع ماکتی از یک ساعت مشهور است که برای باشگاه آرسنال اهمیتی ویژه دارد.

این ساعت مشهور که به کلاک اِند استند معروف است سال‌ها در ورزشگاه سابق توپچی‌ها، هایبوری، قرار داشت و بعد از نقل مکان به استادیوم امارات به این ورزشگاه تازه‌ساز منتقل شد. ساعتی که حالا به یکی از نمادهای باشگاه آرسنال تبدیل شده است.

بعد از انتشار این تصویر نظریه‌های مختلفی درباره علت ژست آرسنالی‌ها در کنار ساعت مشهورشان مطرح شده است. برخی رسانه‌های نزدیک به آرسنال می‌گویند میکل آرتتا پیش از شروع دیدار با فولام برای روحیه دادن به بازیکنانش سخنانی مطرح کرده و در آن با اشاره به ساعت تاریخی باشگاه سعی کرده آنها را به درخشیدن برای تیم‌شان تهییج کند.

روزنامه دیلی‌میل می‌گوید به دستور آرتتا آرسنالی‌ها در هر بازی خارج از خانه ماکتی از ساعت مشهور باشگاه را با خود به همراه می‌برند. چرا که آرتتا معتقد است در بازی‌های خارج از خانه جو رختکن باید تا حد ممکن به جو ورزشگاه خانگی توپچی‌ها نزدیک بشود.