هواداران لیورپول تصمیم گرفته‌اند به دو اتفاق امروز، به فروش گذاشته شدن باشگاه توسط مالکان آمریکایی و مشخص شدن بازی با رئال مادرید در لیگ قهرمانان، به شوخی و طنز واکنش نشان دهند.

واکنش به همزمانی معنادار قرعه لیورپول و فروش باشگاه
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول امروز با دو اتفاق مهم مواجه شد؛ قرمزها ابتدا در قرعه‌کشی مرحله یک‌هشتم لیگ قهرمانان متوجه شدند که در این مرحله باید با رئال مادرید بازی کنند. تیمی که در دو فینال اخیر این رقابتها آنها را شکست داده بود.

از سوی دیگر خبری در رسانه‌ها منتشر شد که نشان می‌داد مالک باشگاه، FSG، به دنبال فروش باشگاه است و بعد از دوازده سال مالکیت بر لیورپول آماده است پیشنهاد خریداران احتمالی را بررسی کند.

هواداران لیورپول تا این لحظه در شبکه‌های اجتماعی به این دو اتفاق واکنش‌هایی طنزآمیز داشته‌اند. آنها معتقدند مالکان باشگاه از ترس اینکه مبادا یک شکست دیگر مقابل رئال مادرید را در چمپیونزلیگ تجربه کنند تصمیم گرفتند باشگاه را فروخته و به آمریکا برگردند.

یک کاربر هوادار لیورپول در توییتر نوشت:" مشخص است جان هنری نمی‌خواهد یک بار دیگر شاهد شکست مقابل رئال مادرید در لیگ قهرمانان باشد. چند بار شکست بدون اینکه مستحقش باشیم بس است. کسی تحمل یک شکست دیگر را ندارد".

هوادار دیگری توییت کرد:" خیلی جالب است که بعد از مشخص شدن قرعه چمپیونزلیگ ناگهان اعلام شد که باشگاه قرار است فروخته شود. اصلا هم اتفاقی نیست".

در واکنشی دیگر چنین می‌خوانیم:" اف‌اس‌جی وقتی دید قرار است در لیگ قهرمانان با رئال مادرید بازی کند ناگهان یادش افتاد که می‌خواهد باشگاه را بفروشد. آنها می‌دانستند بعد از حذف شدن از لیگ قهرمانان هواداران به سراغ‌شان خواهند رفت و رهایشان نخواهند کرد".

اولین شکست معروف لیورپول مقابل رئال مادرید در فینال 2018 اتفاق افتاد که در کیف برگزار شد. رئالی‌ها در آن بازی با دو گل تماشایی از گرت بیل موفق شدند لیورپول را 3-1 شکست دهند. اما جدیدترین شکست قرمزها فصل گذشته در فینال چمپیونزلیگ بود که وینیسیوس با به ثمر رساندن گل پیروزی‌بخش رئال چهاردهمین قهرمانی آنها در این تورنمنت را محقق کرد.