رودریگو گوئس، ستاره برزیلی رئال مادرید، می‌گوید لوکا مودریچ در طول دوران حضورش در این تیم بسیار به او کمک کرده است.

رودریگو: مودریچ برایم مثل پدر است
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، رودریگو یکی از مهره‌های کلیدی و درخشان رئال مادرید در قهرمانی فصل گذشته این تیم در لیگ قهرمانان بود. 

این بازیکن موفق شد گل‌های حساسی را برای تیم کارلو آنچلوتی به ثمر برساند و از سوی دیگر، مودریچ نیز یکی دیگر از بازیکنانی بود که با ارائه عملکردی درخشان توانست نقش مهمی را در این موفقیت ایفا کند. 

رودریگو در گفتگو با سایت رسمی باشگاه رئال مادرید درباره رابطه خوبی که با مودریچ دارد اظهار داشت:« او واقعا به من کمک می‌کند. بازی با او برای من بسیار آسان‌تر است چون از کیفیت بالایی برخوردار است. او برای من مانند یک پدر است.»

این ستاره برزیلی همچنین در تمجید از آنچلوتی گفت:«او می‌خواهد ببرد، این کاری است که انجام می‌دهد. او همیشه می‌برد و باورنکردنی است. او هرجا که رفته موفق بوده و اینجا هم همینطور است. او از روزی که به جمع ما پیوست کاری فوق العاده با ما انجام داد.»

او درباره شرایط پیش فصل رئال و توصیه‌های این مربی ایتالیایی برای فصل جدید اضافه کرد:«من هر چیزی که او در طول پیش فصل به ما گفت را به خاطر دارم. او توصیه‌های زیادی برای ما داشت. این تیم به پیشرفت ادامه خواهد داد و در طول فصل بسیار بهتر خواهد شد. ما لحظات سختی هم داشتیم اما در آخر همه چیز خیلی خوب به پایان رسید و این شرایط قرار است در فصل جدید نیز تکرار شود.»