فده والورده ترجیح داد در مورد فعالیت بارسلونا در نقل و انتقالات و هزینه زیاد این باشگاه اظهار نظر نکند.

کاپیتانی رئال رویایی بود؛ در مورد بارسا حرف نمی‌زنم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید بامداد امروز در آخرین بازی پیش فصل خود در تور آمریکا موفق شد یوونتوس را با دو گل کریم بنزما و مارکو آسنسیو شکست دهد. کارلو آنچلوتی دیروز گفته بود که ترکیب ابتدایی این بازی همان ترکیب اصلی سوپرکاپ اروپا برابر آینتراخت فرانکفورت خواهد بود. فده والورده، هافبک اروگوئه‌ای رئال امروز برابر یوونتوس ثابت بازی کرد تا مشخص شود در سوپرکاپ نیز بازیکن اصلی خواهد بود. او در فینال لیگ قهرمانان فصل گذشته برابر لیورپول هم از ابتدا در ترکیب بود و پاس تک گل مسابقه را به وینسیوس داد.

والورده در پایان بازی گفت:« مهم این بود که بدن‌ها به مرز آمادگی لازم برای سوپرکاپ برسد. مقابل یوونتوس برنامه‌های تاکتیکی را نیز مرور کردیم. خوشبختانه تمرینات پیش فصل بسیار خوبی داشتیم و تیم مهیای یک فصل سخت است. هر بازی برای من مثل یک آزمون است. وقتی در ترکیب ثابت قرار می‌گیرم، به گونه‌ای بازی می‌کنم، انگار فردایی در کار نیست. می‌خواهم از تک‌تک شانس‌هایی که مربی به من می‌دهد، استفاده کنم.»

بازی در سمت راست:« این بهترین منطقه برای من نیست ولی با تصمیم مربی مشکلی ندارم. در سمت راست زمین، یک فده والورده خوب هستم ولی در مرکز میدان، بهترین بازی خودم را انجام می‌دهم.»

کاپیتانی رئال برابر آمِریکا مکزیک:« رویایی بود. تصور نمی‌کردم به این زودی کاپیتان رئال شوم. برای دقایقی بازوبند در اختیار من بود و لذت بردم. افتخار می‌کنم کاپیتان رئال بودم.»

بارسلونا و هزینه زیاد در انتقالات:« بارسلونا در هر شرایطی بارسلوناست. من بازیکن رئال هستم و نباید در مورد مسائل داخلی این تیم حرف بزنم. اینکه چقدر برای خرید بازیکن هزینه کرده‌اند، به من ارتباطی ندارد. مطمئنم فصل آتی بارسا برای همه جام‌ها خواهد جنگید.»