پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

 
 

 سخنگوی فراکسیون امید مجلس از سفر هیاتی از این فراکسیون به شوش برای بررسی ادعاهای اسماعیل بخشی کارگر کارخانه نیشکر هفت تپه خبر داد.

به گزارش مثلث آنلاین فاطمه سعیدی اظهار کرد: فراکسیون امید در راستای بررسی ادعاهای آقای بخشی قرار است سفری به استان خوزستان و شهرستان شوش داشته باشد تا با حضور در محل به ارزیابی نهایی بپردازد و گزارش از ارگان‌های مربوطه را دریافت کند.
 
وی گفت که فراکسیون امید بعد از بررسی اظهارات طرفین، ضمن تاکید بر پرهیز از هیجان زدگی ابعاد مسئله را مورد بررسی قرار می‌دهد تا صحت یا عدم صحت ادعاها روشن شود.
 
سعیدی یادآور شد: در همین راستا نیز امروز فراکسیون امید جلسه‌ای با وزیر اطلاعات و تعدادی از مدیران این وزارتخانه از جمله اطلاعات خوزستان تشکیل داد و توضیحات مفصل را استماع کرد. روز گذشته هم با آقای بخشی و وکیلش و با حضور تعدادی از اعضای فراکسیون امید جلسه‌ای برگزار شد و توضیحات ایشان در مورد ادعای شکنجه‌اش در ایام بازداشت شنیده شد.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: مجلس خانه ملت است و درهایش به روی همه مردم باز است اما تمامی ادعاها بعد از شنیدن اظهارات طرفین قابل بررسی است. این پرونده حساسیت بالایی دارد که فراکسیون امید آن را به جدیت مورد پیگیری قرار می‌دهد.
 
اسماعیل بخشی کارگر کارخانه نیشکر هفت تپه در جریان اعتراضات کارگران این کارخانه بازداشت شد. اخیرا مطلبی در صفحه شخصی اینستاگرامش منتشر کرد مبنی بر اینکه در ایام بازداشت تحت شکنجه قرار گرفته و مکالمات تلفنی شخصی‌اش شنود شده است.
 
منبع: ایسنا