مثلث آنلاین:حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری ایران در پیامی نوروز را به ایرانیان و همه ملت هایی که این عید باستانی را جشن می گیرند، شادباش گفت.

رئیس‌جمهور : دولت یرنامه های جدیدش را در اوایل سال جدید اعلام حواهد شد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ، پیام رئیس جمهوری کشورمان به این شرح است:

شادباش به همه ایرانیان و همه ملت‌های همسایه‌ای که نوروز را گرامی می‌دارند؛ به‌ویژه آن‌هایی که در این لحظه به جای حضور کنار خانواده، در حال خدمت‌رسانی هستند.

در سال گذشته، مردم از لحاظ معیشت با سختی‌های فراوانی مواجه بودند و همه تلاش دولت و کارگزاران نظام، کاهش این سختی‌ها و مشکلات بوده است و در سال جدید نیز با امید و تلاش بیشتر، ادامه خواهد داشت. دولت برنامه‌های جدید خودش را در اوایل سال جدید اعلام خواهد کرد. هدف ما آن است که کالاهای اساسی به مقدار کافی در اختیار مردم باشد. هدف ما این است که حقوق‌بگیران ثابت، در رنج و فشار کمتری باشند.

کشاورزان عزیز ما که برای ما در سال گذشته افتخار آفریدند و در بسیاری از محصولات، ما را خودکفا کردند؛ کارگران صنعت نفت و پالایشگاه‌ها که ما را در انرژی خودکفا کردند؛ همه تلاشگران در آب و برق و کشاورزی، راه و راه‌آهن، صنعت و معدن و در سایر قسمت‌ها که همه توان خود را به‌کار گرفتند.
ما در کنار هم، مسیرمان را به سوی آرمان‌ها و اهداف بلندمان ادامه می‌دهیم. تردید نکنید با تلاش مضاعف، ما به پیروزی می‌رسیم و ما از مشکلات عبور خواهیم کرد.

در #سال_نو، دست در دست هم دهیم و در برابر آنهایی که می‌خواهند ملت ما را بشکنند، عظمت و عزت ملت‌مان را بیش از پیش، به رخ آن‌ها بکشیم.

خدایا در این لحظات نورانی ایام ولادت امیرالمؤمنین(ع) و سال نو، همه روزهای میهن و ملت مان را نوروزی و همه فصول حیات و زندگی مان را بهاری فرما.

خدایا ذهن، فکر و زبان ما را از خشونت، ایجاد تفرقه و عیب‌جویی از دیگران به دور دار. خدایا زبان ما را از اهانت به دیگران، فکر ما را از بداندیشی و رفتار ما را از بداخلاقی نسبت به دیگران برهان.

«یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَال»

17231