سرمربی تیم تراکتورسازی اعلام کرد که باید انتظارات از تیم ملی پایین بیاید تا نتایج خوبی در جام جهانی حاصل شود.

گل‌محمدی: سطح انتظارات از تیم ملی را پایین بیاورید
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مثلث آنلاین، یحیی گل‌محمدی درباره قرعه‌‎کشی رقابت‌های جام جهانی و گروه بندی تیم ملی ایران در این رقابت‌ها اظهار کرد: به نظرم ما در گروه سختی قرار گرفتیم و کار سختی خواهیم داشت اما این امتیازی محسوب می‌شود که انتظارات از تیم ملی و بازیکنان کاهش پیدا می‌کند و این موضوع می‌تواند باعث آرامش تیم ملی شود. سطح پایین انتظارات باعث می‌شود بازیکنان ما با آرامش بیشتری بازی‌های‌شان را انجام دهند و اولویت اصلی به نظرم این است که بازی‌های خوبی مقابل این تیم‌ها انجام دهیم و عملکرد خوبی داشته باشیم.

سرمربی تیم تراکتورسازی درباره شانس صعود تیم ملی خاطرنشان کرد: صعود از این گروه غیرممکن نیست. قطعا کار سختی داریم ولی الان در فوتبال فاصله تیم‌ها کم شده و در حال حاضر هم شرایط تیم ملی خیلی خوب است و بازیکنان توانمندی داریم که انگیزه زیادی دارند و می‌توانند فراتر از انتظار ظاهر شده و نتایج خوبی کسب کنند.

گل‌محمدی تصریح کرد: من خوش‌بین هستم که در این مسابقات نتایج خوبی کسب شود. بازی کردن مقابل تیم‌های پرتغال و اسپانیا فرصت خوبی برای ما محسوب می‌شود و باعث می‌شود بازیکنان ما بیشتر و بهتر دیده شوند و دیده شدن بازی‌های تیم ملی فرصت حضور در لیگ‌های معتبر اروپایی را در اختیار بازیکنان ما قرار می‌دهد. ما بعد از جام جهانی می‌توانیم امیدوار باشیم که بازیکنان بیشتری در اروپا داشته باشیم.

گل محمدی که با پیراهن تیم ملی سابقه گلزنی در جام جهانی را نیز دارد در پایان گفت: امیدواریم حمایت لازم از تیم ملی انجام شود و در این گروه مقابل تیم‌های قدرتمند جهان نمایشی داشته باشیم که به آن افتخار کنیم.

منبع/ایسنا