امشب و در حالی که به نظر می رسید شانس از بارسا رو برگردانده، پدری به یک‌باره همه را انگشت به دهان کرد.

چه  سوپر گلی؛ تو از کدام سیاره‌ای پدری؟ (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، بارسا و سویا از ساعت 23.30 در نوکمپ به مصاف هم رفتند و پیروزی برای هر دو تیم حیاتی بود. سویا در رده دوم قرار داشت و بارسا با یک بازی کمتر در رده سوم بود. آبی اناری ها پس از پیروزی 0-4 در ال کلاسیکو به چیزی جز پیروزی در این بازی فکر نمی کردند ولی بازی برای این تیم سخت‌تر از حد تصورات پیش رفت.

نیمه نخست با وجود برتری بارسا و خلق چندین موقعیت گل خوب، بدون گل مساوی به اتمام رسید. نیمه دوم نیز روند نیمه نخست را داشت و بارسا هر چه می زد به در بسته می خورد تا اینکه پدری در دقیقه 72 روی نبوغ خود بارسا را پیش انداخت.

او پاس عثمان دمبله را بیرون محوطه جریمه دریافت کرد و پس از کنترل توپ، با یک مکث کوتاه مدافع مقابل خود را فریب داد. پدری سپس نشان داد که قصد شوتزنی دارد اما این کار را انجام نداد تا مدافع سویا کاملا محو شود. ثانیه ای بعد شوت پدری به زیبایی در کنج دروازه سویا و دور از دستان دروازه بان این تیم نشست تا نوکمپ منفجر شود. ژاوی سرمربی بارسا نیز به شدت هیجان زده شده و هیچکس نمی توانست او را کنترل کند.

این پنجمین گل پدری در 19 بازی این فصل او برای بارسا بود و باید توجه داشت که او بخش عمده ای از نیم فصل اول را به دلیل یک مصدومیت شدید از دست داد. پدری بازی به بازی بیشتر ثابت می کند که یک اینیستای جدید  است.

این دومین گل پدری از بیرون محوطه جریمه در فصل جاری بود. او در 71 بازی توانسته 8 گل برای بارسا بزند در حالی که تنها 18 سال دارد. اینیستا پس از 139 بازی و در 21 سالگی توانسته بود هشتمین گلش برای بارسا را به ثمر برساند.