لیدزیونایتد خواهان انتخاب رائول گونزالس به عنوان جانشین مارسلو بیلسا روی نیمکت تیم خود بوده است.

اسطوره محبوب رئال مادرید و رد یک پیشنهاد دیگر
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، مارچلو بیلسا، سرمربی آرژانتینی و باتجربه لیدز در تاریخ 27 فوریه و در شرایطی که این تیم پنج امتیاز تا منطقه سقوط فاصله داشت، از سمت خود برکنار شد. چند روز قبل از اخذ تصمیم نهایی در مورد آینده بیلسا، آندره آرادریزانی رئیس ایتالیایی باشگاه لیدز برای همکاری با رائول گونزالس، اسطوره باشگاه رئال مادرید و سرمربی فعلی کاستیا وارد عمل شده است. اما در نهایت توافقی بین طرفین حاصل نشد و جسی مارش آمریکایی و سرمربی سابق لایپزیش هدایت لیدز را بر عهده گرفت.

به نظر می رسد رائول در حال حاضر به مهاجرت از مادرید فکر نمی کند و قصد دارد در سال های آینده هدایت این تیم را بر عهده گیرد. در ماه های گذشته باشگاه هایی مانند شالکه، اینتراخت فرانکفورت و حالا لیدز برای توافق با رائول اقدام کرده اند و پاسخ این ستاره پرافتخار به هر سه باشگاه منفی بوده است.

پیش از انتصاب کارلو آنچلوتی به عنوان سرمربی جدید رئال مادرید از رائول به عنوان گزینه جدی این پست نام برده شده بود. اما حالا نتایج کارلتو در فصل جاری درخشان و فراتر از تصور بوده و بعید به نظر می رسد رائول به این زودی ها به شغل مورد علاقه خود دست پیدا کند. رائول چندی قبل در این رابطه گفت: "تصمیم گرفتم سرمربی شوم و حالا سعی می کنم خودم را آماده کنم. زمان نشان خواهد داد که در آینده چه اتفاقی رخ می دهد. من از کارم لذت می برم و برای هر کاری در دسترس باشگاه رئال مادرید هستم."