کیلیان امباپه و رئال مادرید هنوز در مورد عواید مالی حق تصویر این بازیکن توافق نکرده اند.

فقط یک چالش کوچک پیش روی توافق امباپه و رئال
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، سنگین ترین قمار تاریخ فوتبال از سوی پاری سن ژرمن جواب نداد و حالا کیلیان امباپه در راه انتقال به رئال مادرید قرار دارد. باشگاه فرانسوی تابستان سال گذشته فرصت داشت با رقم 180 میلیون یورو این بازیکن را به فروش برساند، اما در نهایت این اتفاق رخ نداد و کیلیان امباپه به صورت رایگان لباس رئال مادرید را به تن خواهد کرد. سایت ESPN مدعی شد تنها یک چالش برای رئال مادرید برای توافق نهایی با کیلیان امباپه باقی مانده و این موضوع نیز عواید مالی حق تصویر این ستاره فرانسوی در سال های آینده است. 

گروه وکلای کیلیان امباپه و خود این بازیکن می خواهند 100 درصد حق تصویر او را در اختیار داشته باشند و باشگاه اسپانیایی نیز خواهان دریافت بخشی از این رقم شده است. در واقع آنها معتقدند در افزایش رقم حق تصویر امباپه نقش دارند و بخشی از این پول باید به حساب باشگاه اسپانیایی واریز شود. البته فلورنتینو پرز این بخش از توافق را چندان مهم نمی داند و هیئت مدیره باشگاه رئال مادرید مطمئن است که این مشکل نهایتا در طی دو الی سه هفته آینده بین طرفین حل خواهد شد.

در حقیقت رئال مادرید و کیلیان امباپه بر سر مسائل مالی، دستمزد و مدت زمان قرارداد به توافق دست یافته اند و در پایان فصل انتقال این بازیکن به صورت رسمی اعلام خواهد شد. تلاش فراوان مدیران باشگاه پاری سن ژرمن در ماه های اخیر برای حفظ این ستاره فرانسوی اثربخش نبوده و کیلیان امباپه در مورد انتقال به رئال مادرید به جمع بندی نهایی رسیده است.