استفانو پیولی، سرمربی ایتالیایی میلان مدعی شد تیمش مقابل ورونا اصلا استرس نداشته است.

پیولی: در جریان یک شکست تحقیرآمیز متولد شدیم!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، میلان دیشب و در شرایطی که ابتدا دروازه خود را مقابل ورونا باز شده دیده بود، در نهایت 1-3 موفق به غلبه بر این تیم شده و گام بلندی برای فتح اسکودتو برداشت. حالا کسب چهار امتیاز از دو بازی باقی مانده مقابل آتالانتا و ساسولو نیز حکم به قهرمانی روسونری خواهد داد. استفانو پیولی در پایان این دیدار به تمجید از عملکرد شاگردانش پرداخته و ابراز امیدواری کرد این رویکرد تا پایان فصل حفظ شود.

استفانو پیولی گفت: "من عاشق بازیکنانم هستم، زیرا تلاش هر روزه آنها را می بینم و می دانم که در چه مسیری را طی کرده ایم. یک بازی بسیار سخت دیگر در راه است و ما از شرایط راضی هستیم ، اما در حال حاضر باید تمرکز خود را روی مسابقه بعدی بگذاریم. شجاعت و باور به موفقیت ناشی از تجربه و عملکرد شماست. به عنوان مثال مقابل ورونا در 25 دقیقه ابتدایی شرایط خوب پیش نرفت، اما هیچ اضطرابی نداشته، می‌دانستیم که خوب بازی می‌کنیم و این روحیه را تا انتها حفظ کردیم.

دیدار هفته بعد مقابل آتالانتا؟ فکر می‌کنم دفعه قبل یکی از بهترین بازی‌های خود را برای 70 الی 80 دقیقه مقابل آتالانتا انجام دادیم، اما آنها یکی از بهترین تیم‌های لیگ هستند. آتالانتا رویکرد تاکتیکی مشابهی با ورونا دارد، پس باید با تکیه بر ویژگی های مناسب تیم خود نقاط قوت را خنثی کنیم. 

ما در مراحل پایانی فصل قرار داریم. فکر می کنم این میلان در جریان شکست وحشتناک و تحقیرآمیز با نتیجه 5-0 مقابل آتالانتا متولد شد. آن زمان بود که متوجه شدیم برای پیشرفت این تیم چه چیزی لازم است. آن مسابقه یکی از بدترین لحظات زندگی حرفه ای من بود، اما در عین حال یکی از با ارزش ترین ها نیز محسوب می شد. میلان فعلی مسیر خود برای پیشرفت را پله پله را طی کرده، پس ما باید این تمرکز، عزم و ایمان برای موفقیت را در دو بازی آخر این فصل خود نیز حفظ کنیم."