کای هاورتز، ستاره آلمانی چلسی مدعی شد موفقیت های سال گذشته را هرگز فراموش نخواهد کرد.

هرگز گلزنی در فینال لیگ قهرمانان را فراموش نمی‌کنم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، کای هاورتز در همان اولین فصل حضور خود در ترکیب چلسی دست به کار بزرگی زده و تک گل برتری بخش این تیم در فینال لیگ قهرمانان را وارد دروازه منچسترسیتی و ادرسون کرد. حالا کای هاورتز در مصاحبه ای در مورد آن شب خاطره انگیز و البته مقایسه شدن با دیدیه دروگبا از سوی هواداران چلسی صحبت کرده است.

کای هاورتز گفت: "من هنگام فتح لیگ قهرمانان در سال گذشته فقط 21 سال داشتم و هنوز اتفاقات زیادی در دوران ورزشی من در راه است. این مسابقه اتفاقی است که برای همیشه با من خواهد بود و هرگز آنچه را که در سال گذشته به دست آوردم فراموش نمی کنم. وقتی به گذشته فکر می کنید و به یاد می آورید که موفق به رسیدن به بزرگ ترین رویای کودکی خود شده اید، این موضوع در روزهای دشوارتر نیز به شما کمک می کند. هم استرس داشتم و هم انتظار شروع بازی برابر سیتی در فینال لیگ قهرمانان را می کشیدم، زیرا فکر می‌کنم این بزرگ ترین و مهم‌ترین روز فوتبال در سال بود.

مقایسه شدن با دیدیه دروگبا؟ فکر می‌کنم او گل‌های مهم‌تری نسبت به من به ثمر رسانده است. بنابراین در چند سال آینده تلاش خواهم کرد تا به جایی برسم تا واقعا سزاوار این مقایسه باشم. وقتی با بازیکنانی که مقایسه می‌شوید که در گذشته کارنامه درخشانی از خود به ثبت رسانده اند، احساس خوبی به شما دست می دهد. وقتی هواداران شما را با چنین بازیکنی مقایسه می‌کنند، قطعا خوشحال خواهید شد."