حسن نجفی بازیکن تیم فوتبال نساجی در دقایق پایانی دیدار با آلومینیوم، به شکل خاصی بازی را به نظاره نشست.

شیرجه چپ پای نساجی روی تارتان
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، بازیکنان و کادرفنی نساجی دقایق واپسین دیدار با آلومینیوم را به شکل عجیبی و با نهایت استرس دنبال کردند. در حالیکه این تیم با برتری شکننده و یک گله ای از حریف خود پیش بود، تیم اراکی موقعیت های زیادی را به روی دروازه حقیقی ایجاد کرد که مهمترین آنها ضربه سر آریا کیا در دقیقه 90+2 بود که توسط حامد شیری از روی خط برگردانده شد.

در لحظاتی که نساجی تحت فشار قرار داشت، حسن نجفی بازیکن این تیم به حالت خوابیده روی زمین نظاره گر عملکرد هم تیمی هایش در فاز دفاعی بود. او که 75 دقیقه در ترکیب تیمش حضور داشت و در نهایت جایش را به عرفان گل محمدی داد، 15 دقیقه باقیمانده و وقت های اضافه را پر التهاب دنبال کرد.

نجفی در ثانیه های پایانی همچون سایر هم تیمی هایش در انتظار به صدا درآمدن سوت پایان بازی بود و اینگونه روی زمین دراز کشیده بود. او که در این فصل یکی از مهره های اصلی نساجی بود، در این فصل 23 بار در همه رقابت ها برای تیمش به میدان رفت و 3 مرتبه نیز گلزنی کرد.

با سوت زاهدی فر به نشان پایان بازی، خیال نجفی نیز از پیروزی تیمش راحت شد و او نیز به مانند سایر قائمشهری ها برای برپایی جشن قهرمانی، به سمت هم تیمی هایش رفت.