تیم نساجی برای دومین سال پیاپی قهرمان لیگ برتر امیدهای کشور شد.

چند فریم از قهرمانی نساجی در لیگ برتر امیدها
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته در فینال لیگ برتر امیدهای کشور، در مسابقه ای که در استادیوم کارگران تهران برگزار شد تیم امید نساجی با تک گل زیبای مرصاد سیفی که با یک شوت از راه دور به ثمر رسید تیم ملی حفاری اهواز را شکست داد و برای دومین سال پی یا پی بر جام قهرمانی این مسابقات بوسه زد. نساجی – ملی حفاری – فولاد و تراکتور چهار تیمی بودند که به مرحله نیمه نهایی بازی ها راه پیدا کردند و با صعود تیم های نساجی و ملی حفاری تیم مازنی این شانس را پیدا کرد که قهرمانی اش را در لیگ برتر امیدهای کشور تکرار کند.

بعد از اعلام حمایت هواپیمایی وارش از باشگاه نساجی یکی از اقدامات خوب رضا حدادیان مالک باشگاه حمایت از تیم های پایه باشگاه بود و حالا شاهد هستیم در مدت کوتاهی که او از تیم حمایت می کند تیم های پایه باشگاه با توجه به پتانسیل فوتبال مازندران در حال نشان دادن توانمندی های خود هستند و این اتفاق می تواند در آینده ای نزدیک نوید روزهای خوب برای تیم نساجی را بدهد. اینکه برای درخشش در بازی های لیگ برتر بیشتر روی بازیکنان بومی حساب کند.

اما دیشب در استادیوم کارگران سازمان لیگ به بهانه بازی پایانی لیگ برتر امیدهای کشور جشن خوبی را برای تیم قهرمان برگزار کرد و بازیکنان تیم امید نساجی روی سکوی قهرمانی رفتند و در کنار مالک باشگاه یعنی رضا حدادیان جام قهرمانی لیگ برتر امیدهای کشور را برای دومین سال پی یا پی روی سر بردند. فریم هایی از جشن قهرمانی تیم امید نساجی در لیگ برتر امیدهای کشور از دوربین نصیر مقدری: