کمیته داوران محمد حسین زاهدی فرد داور بوشهری را به عنوان داور بازی پایانی جام حذفی انتخاب کرده است. داوری که بازی رفت دو تیم در استادیوم شهدای ساری را هم سوت زد.

نساجی – آلومینیوم اراک؛ دوباره با قضاوت زاهدی فرد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:
به گزارش "ورزش سه"، در آن بازی که کادر فنی دو تیم اعتراضاتی به نحوه قضاوت داور بوشهری داشتند بازی با نتیجه مساوی یک بر یک خاتمه یافت. در دقیقه 40 این بازی کریم اسلامی روی پاس رضا جعفری تیم نساجی را به گل رساند و در ادامه در دقیقه 75 بازی تیم آلومینیوم اراک صاحب ضربه پنالتی شد که این پنالتی توسط بازیکن تعویضی یعنی میثم مجیدی تبدیل به گل شد.

در بازی دو تیم در استادیوم شهدای ساری که بدون حضور تماشاگر برگزار شد حسین مرادی  و یوسف مغروری کمک های داور بوشهری بودند.

نکته جالب اینکه تیم های آلومینیوم اراک و نساجی مازندران بعد از بازی فردا شب در اولین هفته پیش روی لیگ برتر باید در استادیوم امام خمینی اراک برگزار کننده دیدار برگشت باشند. این بازی از هفته بیست و پنجم لیگ برتر 14 اردیبهشت همان طور که اشاره شد در استادیوم امام خمینی اراک برگزار می شود.

با وجود اعتراضاتی که دو تیم به نحوه قضاوت محمد حسین زاهدی فرد در بازی رفت در استادیوم شهدای ساری داشتتند هیچ موضعی علیه داور بازی نهایی جام حذفی نگرفتند و بیانیه ای در این باره منتشر نکردند.