حضور پرشور تماشاگران نساجی در استادیوم آزادی به هنگام بازی با مس کمی کار شاگردان ساکت الهامی را به منظور نتیجه گیری سخت کرده بود.

خوشحالی بی حد و حصر ساکت با سوت سید علی (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی تیم نساجی و شاگردانش بیم این را داشتند در یک اتفاق غیر قابل پیش بینی و در یک ضد حمله دروازه اشان در برابر مس باز شود و آنوقت هزاران تماشاگری که در استادیوم آزادی دور هم جمع شده بودند می بایست با ناراحتی تا ساعت ها مسیر تهران شمال را طی می کردند. در جریان بازی ساکت الهامی برای هدایت تیمش به سمت پیروزی جوش و خروش باور ناپذیری در کنار نیمکت داشت و و زمانی که حامد شیری در دقیقه 118 گل برتری نساجی را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند ساکت الهامی نفس راحتی کشید و البته چنان شادمان شد که این شادمانی تا دقایقی بعد از سوت پایان بازی از سوی مهدی سید علی ادامه داشت.

ساکت الهامی در پایان این بازی بیش از قهرمانی با تراکتور در استادیوم امام رضای مشهد شادی می کرد و بدون شک دلیلش حضور چند ده هزار نفری تماشاگران در استادیوم آزادی بود که مثال زدنی بود و یک روز تاریخی را رقم زدند. از سویی این اتفاق در تاریخ 63 ساله باشگاه نساجی سابقه نداشته است. نساجی که با وجود ارایه فوتبال مالکانه و با تعداد پاس های زیاد نتوانست به آنچه که در لیگ برتر می خواهد دست یابد البته تا به این جای کار که 6 هفته به پایان بازی ها باقی مانده در جام حذفی تنها یک گام با جام فاصله دارد. آنها برای رسیدن به این جایگاه دست کم دو مدعی قهرمانی را حذف کردند؛ گل گهر سیرجان و استقلال تهران.

ساکت الهامی؛ یک مربی پر جنب و جوش و کمی هم عصبانی که البته عصبانیت او لحظه ای است و خیلی زود فروکش می کند؛ حالا او و تیمش باید خود را برای یک نبرده سخت آماده کنند. تیم آلومینیوم اراک که اراکی ها هم برای صعود به دیدار پایانی تیم شایسته ای بودند؛ چرا که برای رسیدن به دیدار پایانی تیم های بزرگی چون پرسپولیس را حذف کردند.