استفانو پیولی، سرمربی میلان، معتقد است که تیمش عملکرد خوبی دارد اما در زدن ضربات پایانی به مشکل خورده است.

پیولی: مشکل میلان ضربات پایانی است
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، میلان شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و یکم لیگ ایتالیا به مصاف بولونیا رفت و به تساوی 0-0 برابر این تیم رضایت داد. 

این تساوی حالا کورس قهرمانی ایتالیا را بیش از پیش پیچیده کرد، چرا که میلان تنها با یک امتیاز اختلاف نسبت به ناپولی در صدر است و با توجه به پیروزی اینتر برابر یووه، این تیم هم در حالی که یک بازی کمتر از روسونری انجام داده تنها چهار امتیاز با آنها فاصله دارد. 

پیولی پس از پایان بازی به اسکای اسپورت ایتالیا گفت:« تحلیل بازی امشب کار ساداه‌ای است. ما نتوانستیم آن لحظه کوتاه، توپ نهایی و آن شوتی که می‌توانست همه چیز را تغییر دهد رقم بزنیم. ما هر کار دیگری که لازم بود در این بازی انجام دادیم.»

این مربی ایتالیایی درباره شرایط این دیدار و تلاش تیمش اظهار داشت:« بعضی از دیدارها هستند که اگر بتوانی طلسم آنها را زود بشکنی بسیار آسان‌تر می‌شوند، در غیر این صورت بسیار دشوار هستند. ما بدون توپ خیلی خوب کار کردیم اما وقتی توپ در اختیار ما بود نتونستیم آنطور که باید خوب ظاهر شویم.»

او در پاسخ به این سوال که آیا تیمش از نظر روانی تحت فشار قرار گرفته گفت:« من این ایده که مشکل ما روانی است را کاملا رد می‌کنم. این تیم با شخصیت و روحیه درستی بازی کرد. در حال حاضر ما شانس‌های بسیاری ایجاد می‌کنیم اما نمی‌توانیم ضربه پایانی را بزنیم. این واقعیتی است که آمارها هم آن را نشان می‌دهند. ما فوتبال خودمان را بازی می‌کنیم اما در زدن ضربات پایانی مشکل داریم.»

پیولی با تمجید از بازی بولونیا اضافه کرد:« من انتظار این دشواری را داشتم و هر تیمی که برابر آنها قرار می‌گیرد با همین شرایط روبرو می‌شود. روی کاغذ همه چیز به نفع ما بود اما فوتبال روی کاغذ بازی نمی‌شود و ما حالا بازی دشوار دیگری برابر تورینو در پیش داریم.»