بر اساس طرحی از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران به زودی استادیوم شهید وطنی در یک بازه زمانی بلند مدت در اختیار نساجی قرار می گیرد.

اتفاق خوب در قائم شهر، وطنی در اختیار نساجی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، با این اتفاق باشگاه نساجی در ازای تامین هزینه های نگهداری استادیوم وطنی می تواند از این استادیوم در بازی های لیگ برتر بهره ببرد. این اتفاق در اصفهان هم رخ داده و استادیوم نقش جهان مدت هاست به تیم سپاهان واگذار شده است.

اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران به کمک استانداری در تلاش است، دستگاه بویلر که تامین گرمای چمن در فصل زمستان را برعهده دارد، خریداری و تا 45 روز آینده در استادیوم راه اندازی کند. تامین هزینه این دستگاه را نهاد ریاست جمهوری برعهده گرفته و اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران قول داده است تا پایان امسال همه نواقصات استادیوم شهید وطنی را برطرف و بعد از آن در یک بازه بلند مدت استادیوم شهید وطنی را به تیم نساجی واگذار خواهد کرد. در این صورت استادیوم شهید وطنی به استادیوم اختصاصی تیم نساجی تبدیل خواهد شد.

نساجی فصل گذشته با هدایت ساکت الهامی قهرمان جام حذفی شد و این شانس را دارد در سال 2023 یکی از تیم های حاضر در لیگ قهرمانا آسیا باشد. رفع نواقص استادیوم شهید وطنی و واگذاری این استادیوم به باشگاه نساجی می تواند به کسب مجوز حرفه ای از سوی این باشگاه کمک کند و باید از تلاش های اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران برای برطرف کردن نواقصات  استادیوم شهید وطنی و هم چنین تصمیم به واگذاری آن به باشگاه نساجی قدردانی کرد. هر چند پروژه بازسازی استادیوم شهید وطنی کمی طولانی شده است.