دو تیم آلومینیوم و نساجی که مدت زیادی از لیگ برتری شدن شان نمی گذرد، برگزار کننده دیدار فینال جام حذفی خواهند بود.

ویژگی‌های جالب فینالیست‌های جام حذفی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم اراک و نساجی مازندران برگزار کننده دیدار نهایی جام حذفی فوتبال ایران خواهند بود. این دو تیم در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی دست به کار بزرگی زدند و با شکست دادن سرخابی های پایتخت به جمع 4 تیم نهایی راه یافتند و در نیمه نهایی هم با عبور از سد حریفان لیگ دویی و لیگ یکی شان، فینالیست شدند.

نماینده اراک که در ورزشگاه آزادی پرسپولیس را شکست داده و به نیمه نهایی صعود کرده بود، دوشنبه شب با یک گل از سد خلیج فارس گذشت تا یک پای فینال شود. نساجی هم که در ضربات پنالتی استقلال را شکست داده بود، شب گذشته با نتیجه یک بر صفر مس را شکست داد تا حریف آلومینیوم در فینال شود.

صعود دو تیم از این حیث اهمیت بالایی دارد که از حضورشان در لیگ برتر زمان زیادی نمی گذرد. آلومینیوم در دومین فصل حضورش در سطح اول فوتبال کشور به این موفقیت مهم دست یافت و نساجی در سومین سالی که لیگ برتری شده، فینالیست جام حذفی شد.

آلومینیوم در فصل 99-1398 جواز صعود به لیگ برتر را به دست آورد و اراک را برای اولین بار صاحب نماینده در لیگ برتر کرد. نساجی هم یک فصل قبل‌تر با پیروزی شش بر صفر مقابل راه آهن، لیگ برتری شد تا بعد از 12 سال، استان مازندران هم نمانیده لیگ برتری داشته باشد.

نباید فراموش کنیم که این دو تیم با وجود سابقه لیگ برتری کم، هزاران هوادار دو آتیشه دارند که در سرما و گرما پشت تیم شان بودند و قطعا یکی از جذابیت های فینال خواهند بود.