دروازه‌بان خلیج فارس ماهشهر گل به خودی هم تیمی اش و باخت مقابل آلومینیوم را یک اتفاق می‌داند.

پایان رویاپردازی گلر شگفتی‌ساز جام حذفی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش ورزش سه"، مهدی امیری درباره دیدار نیمه نهایی جام حذفی گفت: لطف خدا شامل حال ما شد و توانستیم تا این مرحله بالا بیاییم و جزو چهار تیم برتر ایران قرار بگیریم. خیلی از تیم‌های بزرگ مثل استقلال، پرسپولیس و سپاهان به مرحله نیمه نهایی نرسیدند، اما بچه‌های تیم و همه مجموعه خلیج فارس بندر ماهشهر زحمت کشیدند تا به این مهم دست پیدا کردیم.

او در خصوص پیروزی تیمش در مراحل قبلی مقابل هوادار، نفت مسجدسلیمان و مس رفسنجان عنوان کرد: حضورمان در مرحله نیمه نهایی جام حذفی شانسی نبود و زحمات زیادی پشت این افتخار برای تیم ما کشیده شد. رویای ما رسیدن به فینال بود که این اتفاق نیفتاد و فینالیست نشدیم.

دروازه‌بان خلیج فارس ماهشهر با اشاره به دیدار مقابل آلومینیوم گفت: آلومینیوم تیم و نفرات خوبی دارد و توانسته بود پرسپولیس را در ورزشگاه آزادی شکست بدهد. طبیعی بود بازی سختی داشته باشیم که کار برای هر دو تیم دشوار بود، اما نباید امکانات آلومینیوم را با تیمی مثل ما مقایسه کنید. خودم هرچه در توان داشتم برای موفقیت تیمم گذاشتم و نمی‌خواستم گل بخورم، اما روی یک اتفاق بازنده شدیم.

امیری یادآور شد: بچه‌های ما چیزی از بازیکنان لیگ برتری کم ندارند، اما در بازی شب گذشته روی یک اتفاق گل خوردیم و باختیم؛ با این حال تمام تمرکزمان را روی موفقیت در لیگ دو می‌گذاریم و ان‌شاالله تیم را به لیگ یک برسانیم.