شگفتی ساز این دوره جام حذفی امشب باید در مرحله یک چهارم نهائی به مصاف سومین حریف لیگ برتری خود برود.

 غول کش  جام حذفی در راند سوم؛ مس ترمز می کشد؟
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، با تعویق دیدار پرسپولیس و آلومینیوم به دلیل آلودگی هوای پایتخت، مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی امشب با برگزاری دو دیدار شروع خواهد شد. در یکی از این دیدارها، تیم خلیج فارس ماهشهر مقابل مس رفسنجان به میدان خواهد رفت. این دیدار از ساعت 20:15 در ورزشگاه تختی آبادان آغاز خواهد شد.

خلیج فارس ماهشهر که در اولین فصل حضورش در لیگ دسته دو نتایج بسیار خوبی کسب کرده، با شکست دادن دو حریف لیگ برتری در مراحل قبل، شگفتی ساز این دوره از رقابت های جام حذفی فوتبال ایران لقب گرفت.

این تیم در گام اول و در حالی که کسی حساب زیادی رویش باز نمی کرد با یک گل از سد هوادار گذشت. نماینده بوشهر در گام دوم هم نفت مسجد سلیمان لیگ برتری را با نتیجه دو بر یک شکست داد تا در عین ناباوری به جمع هشت تیم نهایی مسابقات راه پیدا کند. این تیم امشب برای ادامه مسیر شگفتی های خود مس رفسنجان را پیش رو دارد.

شاگردان محمد ربیعی که طی این چند وقت اخیر نتایج پرنوسانی داشتند به هیچ عنوان دوست ندارند که به سومین قربانی، غول کش این دوره جام حذفی تبدیل شوند. آنها در آبادان کار سختی مقابل شاگردان موسی قنواتی خواهند داشت که در نشست خبری پیش از بازی تیمش را شگفتی ساز دو مرحله قبل و مدعی این مرحله دانست. البته به نسبت به دو دیدار قبلی، مس حریف به مراتب قدرتمندتری به حساب می آید و باید دید که ترمز خلیج فارس ماهشهر بعد از دو برد شیرین کشیده می شود یا غول کشی ادامه خواهد یافت؟