دیگر دیدار نیمه نهائی جام حذفی باشگاه های کشور امشب ساعت 20:30 در استادیوم آزادی بین تیم های نساجی و مس کرمان برگزار می شود.

بازگشت احتمالی کاپیتان به ترکیب نساجی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، مسعود شجاعی کاپیتان نساجی که در بازی با استقلال به دلیل محرومیت در ترکیب تیمش قرار نگرفت به نظر می رسد در بازی امشب یکی از مردان اصلی ساکت الهامی باشد به خصوص که سرمربی نساجی در کنفرانس خبری روز گذشته از مصدومیت اکبر صادقی مهره کلیدی اش در خط هافبک در بازی با استقلال خبر داده است.

مسعود شجاعی قبل از بازی با مس کرمان حضور پررنگی در تمرینات تیم نساجی داشته است. مسعود شجاعی پیش از این به همراه تراکتور قهرمانی در جام حذفی را تجربه کرده است و در صورت قهرمانی به همراه تیم نساجی در جام حذفی این فصل دومین بار جام قهرمانی این مسابقات را به روی سر خواهد بود.

نساجی برای رسیدن به مرحله نیمه نهایی جدا از عبور از سد استقلال تیم های آرمان گهر و گل گهر را هم شکست داد که مسعود شجاعی در بازی با گل گهر که تیم نساجی به نتیجه 3-1 پیروز شد در نیمه دوم به میدان آمد و سازنده گل دوم تیمش بود که توسط کریم اسلامی به ثمر رسید. هم چنین حضور کریم اسلامی در ترکیب نساجی برای این بازی در هاله ای از ابهام قرار دارد به این خاطر که او هم مانند اکبر صادقی در جریان بازی با استقلال مصدوم و در نهایت تعویض شد و این مصدومیت ها نشان می دهد زمین خوردن بازیکنان نساجی در بازی با استقلال به خاطر مصدومیت بود نه اتلاف وقت بازی.