استقلال – نساجی فردا شب در استادیوم آزادی برگزار کننده آخرین دیدار مرحله یک چهارم نهائی جام حذفی باشگاه های کشور خواهند بود.

استقلال – نساجی در حضور 3 هزار تماشاگر مازنی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:
به گزارش "ورزش سه"، این بازی بر اساس اعلام سازمان لیگ با حضور تماشاگر برگزار می شود و باشگاه نساجی در تلاش است حضور تماشاگران خود را در استادیوم آزادی محقق کند. بر اساس خبرهای رسیه 3000 هزار بلیط این بازی به تماشاگران تیم مازنی اختصاص پیدا کرده است. بر اساس هماهنگی های بعمل آمده میان باشگاه نساجی و شهرداری قا ئشمهر 20 دستگاه اتوبوس تماشاگران تیم نساجی را روز دوشنبه از قا ئمشهر به تهران انتقال خواهد داد. این باشگاه هم چنین سایت بلیط فروشی بازی را روی کانال خود فعال کرده تا مازنی های مقیم تهران هم بلیط این بازی را خریداری کنند.
 

تماشاگران تیم نساجی یکی از پرشورترین تماشاگران لیگ برتر بشمار می روند. در صورتی که حضور تماشاگران در استادیوها صدر در صدی و استادیوم شهید وطنی هم برای میزبانی از تیم نساجی مهیا شود پیش بینی می شود دیدارهای خانگی تیم نساجی دست کم با حضور 20 هزار تماشاگر برگزار شود. این اولین حضور جدی تماشاگران نساجی در استادیوم بعد از کرونا خواهد بود. البته دیدار رفت استقلال – نساجی در استادیوم آزادی که با نتیجه مساوی بدون گل همراه بود با حضور تماشاگر برگزار شد اما به دلیل ناهماهنگی تنها عده کمی از تماشاگران نساجی موفق به ورود به استادیوم آزادی شدند اما اینبار سامانه بلیط فروشی بازی در اختیار تماشاگران نساجی قرار گرفته و از سویی برای انتقال تماشاگران نساجی به استادیوم آزادی برنامه ریزی صورت گرفته است.

استقلال و نساجی این فصل دو بار در لیگ برتر با هم رویارو شدند که در هر دو بازی دو تیم موقعیت های متعددی روی دروازه هم خلق کردند اما در نهایت بازی ها با نتیجه مساوی بدون گل پایان یافت.