اولین سالگرد نادر دست نشان فقید بازیکن و مربی تیم نساجی مازندران و یکی از اسطوره های فوتبال شمال کشور فردا از ساعت 17 الی 18:30 بر سر مزار او برگزار می شود.

سرپرست فدراسیون فوتبال در مراسم نادر دست نشان
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:
به گزارش "ورزش سه"، نادر دست نشان سال گذشته در چنین روزهایی مربی تیم رایکا بابل در لیگ یک بود که متاسفانه به دلیل ابتلا به ویروس کرونا دار فانی را وداع گفت. بر اساس اعلام باشگاه نساجی در مراسم فردا علاوه بر کادر فنی تیم نساجی میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون فوتبال هم حاضر خواهد بود.

بازیکنان تیم نساجی در بازی با استقلال در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی با توجه به نزدیک بودن به مراسم اولین سالگرد نادر دست نشان با پوشیدن تی شرتی که تصویر این مربی بر آن حک شده بود یاد و خاطره او را گرامی داشتند. هر چند بعید به نظر می رسد بازیکنان تیم نساجی با توجه به تمرین و مهیا شدن برای بازی با مس کرمان در مرحله نیمه نهایی در مراسم فردا حاضر شوند اما هم قسم شده اند با فتح جام حذفی علاوه بر خوشحال کردن مردم مازندران این جام را به روح مربی سابق تیم نساجی تقدیم کنند و آنوقت احتمالا با جام بر سر مزار نادر دست نشان حاضر خواهند شد.

نادر دست نشان سال های سال بازیکن تیم نساجی بود و بازی های خوب او در این تیم و شوت های مهلکی که می زد هنوز در ذهن قدیمی های نساجی نقش دارد و البته در کسوت مربیگری به خصوص در روزهایی که نساجی شرایط ایده آل امروز از نظر امکانات و مالی را نداشت زحمات زیادی را برای این باشگاه کشید. اگر چه او نتوانست تیم را به لیگ برتر رهنمون کند اما در سال های سختی نساجی با سماجت و تلاش هایی که داشت نساجی را سر و پا نگه داشت تا بعد از 24 سال با هدایت جواد نکونام صعود به بالاترین سطح مسابقات در فوتبال ایران را تجربه کرد.

روحش شاد و یادش گرامی.