باشگاه نساجی در بیانیه از جو رسانه‌ای برای وارونه نشان دادن واقعیت‌ها نوشت و تصمیم داور مسابقه مبنی بر مردود اعلام کردن گل استقلال را درست دانست.

بیانیه نساجی: حق با استقلال نیست
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، پس از حذف استقلال از جام حذفی در ضربات پنالتی اعضای این تیم از گل به اشتباه مردود شده آرمان رمضانی صحبت کردند. حالا باشگاه نساجی در بیانیه‌ای به دفاع از تصمیم داور و پیروزی تیم‌شان پرداخته است.

در بیانیه نساجی نوشته شده: متاسفانه برخی از تیم‌ها با در اختیار داشتن انواع رسانه سعی در وارونه جلوه دادن واقعیت‌ها دارند. بیانیه باشگاه نساجی مازندران پیش از دیدار با استقلال، صرفاً رنج‌نامه‌ای بود که نساجی چندین هفته از ناحیه داوری متضرر شد.

همین کم‌دقتی‌ و اشتباهات در داوری‌ها، گاهاً موجب برهم زدن آرامش تیمی و همچنین به‌وجود آمدن حواشی متعددی برای تیم نساجی شده است.

باشگاه نساجی هیچ‌گاه قصد توهین و تهمت نسبت به مجموعه یا باشگاهی را ندارد و عموماً علی‌رغم ناعدالتی‌ها، دست به برهم زدن اوضاع و ایجاد تشنج نداشته و همواره به قوانین تمکین کرده است. اگر سری به نشست‌های خبری ساکت الهامی سرمربی نساجی بزنید، پی به حسن نیت باشگاه نساجی خواهید برد.

علی‌رغم ایجاد جو رسانه‌ای برای به‌حق نشان دادن تیم استقلال در رسانه‌ها و افکار عمومی، اما حقیقت چیز دیگری است.