یحیی گل محمدی ترکیب تیمش برای دیدار با ون پارس اصفهان را معرفی کرد.

ترکیب پرسپولیس برای رویارویی با ون پارس
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، دیدار مرحله یک هشتم نهایی پرسپولیس در حالی برگزار می‌شود که یحیی گل‌محمدی در این بازی تغییراتی را در ترکیب تیمش ایجاد کرده و چند بازیکن اصلی خود را روی نیمکت نشانده است.

مهمترین تغییر نیمکت نشینی علیرضا بیرانوند و حضور احمد گوهری در ترکیب است که نخستین بازی گلر ذخیره سرخپوشان محسوب می‌شود. همچنین نکته ویژه این است که پرسپولیس با یک هافبک دفاعی به مصاف حریف خود می‌رود و میلاد سرلک و کمال از ترکیب خارج شده‌اند.

ترکیب پرسپولیس مقابل ون پارس:

احمد گوهری، علی نعمتی، دانیال اسماعیلی‌فر، سروش رفیعی، مرتضی پورعلی‌گنجی، مهدی ترابی، سینا اسدبیگی، وحید امیری، گئورگی گولسیانی، محمد عمری و سیامک نعمتی

* این اولین بازی فصل احمد گوهری خواهد بود اما زوج خط دفاعی سرخپوشان بدون تغییر مانده است. گئورگی گولسیانی حالا به تنها بازیکنی تبدیل می‌شود که در تمام بازیهای این فصل به میدان رفته است. در کنار او مرتضی پورعلی گنجی حضور خواهد داشت.

* سینا اسدبیگی تنها هافبک دفاعی پرسپولیس است که در ادامه روند خوب خود توانسته به ترکیب اصلی برسد و حالا امروز ماموریت دشواری را پیش روی خود می‌بیند. احتمالا سروش رفیعی نیز در کنار این بازیکن بازی خواهد کرد اما باتوجه به ویژگی تهاجمی سروش، پرسپولیس فرم هجومی‌تری را خواهد داشت.

* مهدی ترابی و سیامک نعمتی دو هافبک کناری پرسپولیس خواهند بود. نعمتی در سمت راست و برای اولین بار در این فصل فیکس بازی می‌کند. نکته جالب اینکه ترابی تا روز گذشته خارج از ترکیب بود اما با لغو دستور موقت، به ترکیب اصلی رسیده است.

* خط حمله پرسپولیس با زوج جدید این تیم که از بازی گل گهر تشکیل شده، ادامه خواهد داد. محمد عمری و وحید امیری که یکی جوانترین بازیکن پرسپولیس و دیگری مسن ترین بازیکن ترکیب قرمزهاست، خسط آتش این تیم را ساخته‌اند.