یحیی گل محمدی ترکیب تیمش برای آخرین بازی نیم فصل را مشخص کرد.

11 بازیکن پرسپولیس برای قهرمانی نیم فصل
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، تیم پرسپولیس در حالی از ساعتی بعد به مصاف نساجی خواهد رفت که با پیروزی در این بازی و بی توجه به نتایج سایر مسابقات، قهرمانی نیم فصل را جشن خواهد گرفت.

یحیی گل‌محمدی که هفته گذشته شاگردانش بردی بزرگ را در دیدار مقابل گل‌گهر به دست آوردند، دست به ترکیب خود نزده و با همان نفرات میدان سیرجان، به مصاف نساجی می‌رود.

نکته جالب این بازی تقابل پرسپولیس با تیمی است که هدایت آن برعهده حمید مطهری است و چند بازیکن سابق از سرخپوشان پایتخت هم در این تیم حضور دارند.

* علیرضا بیرانوند در این بازی هم در درون دروازه حضور خواهد داشت و امیدوار است یازدهمین کلین شیت این فصل را ثبت کند و تیمش را به سوی پیروزی هدایت کند. او هفته گذشته مقابل گل گهر بهترین بازیکن تیمش بود و با سیو یک پنالتی و چند موقعیت حریف، نقش خود به عنوان یک ستاره را ایفا کرد.

* در خط دفاعی گئورگی گولسیانی و مرتضی پورعلی گنجی زوج خط دفاعی را تشکیل خواهند داد و نکته مهم اینکه دانیال اسماعیلی فر هم به ترکیب بازگشته و در سمت راست قرار خواهد گرفت. این در حالی است که علی نعمتی مدافع چپ پرسپولیس است.

* میلاد سرلک و سینا اسدبیگی برای دومین بازی متوالی زوج هافبک دفاعی پرسپولیس را تشکیل خواهند داد و در جناح راست نیز سعید صادقی به میدان خواهد رفت و در سمت چپ، مهدی ترابی نقش آفرینی می‌کند.

* وحید امیری و محمد عمری همچون بازی قبلی، مهاجمان پرسپولیس هستند و امیدوارند برابر نساجی هم درخشان ظاهر شوند.

ترکیب پرسپولیس مقابل نساجی:

علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی گنجی، گئورگی گولسیانی، علی نعمتی، دانیال اسماعیلی فر، سینا اسدبیگی، میلاد سرلک، سعید صادقی، مهدی ترابی، وحید امیری و محمد عمری