دربی پایتخت از ساعتی بعد بین پرسپولیس و استقلال آغاز خواهد شد.

زنده - لحظه به لحظه با حواشی دربی ۹۹
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، اولین بازی پرسپولیس و استقلال بعد از تعطیلات طولانی مدت جام جهانی در مقابل یکدیگر خواهد بود تا تب فوتبال ایران ناگهان بالا برود.

بازی امروز از ساعت ۱۷:۳۰ درورزشگاه آزادی آغاز خواهد شد و پرسپولیس برای حفظ صدرنشینی و استقلال در تلاش برای رسیدن به جایگاه نخست خواهد بود.

اگرچه این بازی بدون تماشاگر است اما همچنان حساس ترین بازی فوتبال ایران محسوب میشود و شما مخاطبین "ورزش سه" نیز از این باکس زنده، لحظه به لحظه در جریان اتفاقات و حواشی این دیدار خواهید بود.

با ما همراه باشید:

 پوشش زنده خبری

29 آذر 1401 ساعت 19:11

غلامرضا جباری، کارشناس داوری: با توجه به فیلمی که در اختیار داریم اظهار نظر بسیار سخت است ولی اگر بخواهیم طبق آنالیزهای دقیقی که در رقابتهای جام جهانی انجام شد اظهار نظر نماییم به نظر می رسد شانه آقای روزبه چشمی در آفساید قرار دارد.

29 آذر 1401 ساعت 19:08

آرش رضاوند در لحظه خطا روی محمد عمری دچار مصدومیت شد. او به زمین برگشت اما بلافاصله روی زمین افتاد، سری تکان داد و با ناراحتی جای خود را به قایدی داد.

29 آذر 1401 ساعت 18:59

حیدر سلیمانی، کارشناس داوری: گل استقلال کاملا صحیح بود و نشان دهده کار عالی کمک داور دوم دیدار بود. این صحنه کاملا VARای بود و اگر در جام جهانی بود، حتما توسط کمک داور ویدئویی بررسی می‌شد اما ایشان تصمیم درستی گرفت.

29 آذر 1401 ساعت 18:57

ارسلان مطهری دروازه پرسپولیس را گشود تا استقلال پیش بیفتد. ارسلان با ۴ گل دربی به فرهاد مجیدی و مجتبی جباری رسید.

29 آذر 1401 ساعت 18:53

خسرو حیدری مربی تیم استقلال در کنار خط حضور مستمری دارد و نکات موردنظر ساپینتو را به بازیکنان انتقال می‌دهد.

عکس: مهدی افشاری

29 آذر 1401 ساعت 18:50

پس از اعتراض مهدی ترابی به زاهدی‌فر، او برخورد سفت و سختی با هافبک پرسپولیس داشت: حرف نزن، اینجا فقط من حرف میزنم