پرسپولیسی ها که با ادعای یحیی گل محمدی خود را شایسته پیروزی در دربی می‌دانستند در لحظات پایانی به تساوی رضایت دادند و از این موضوع هم چندان خرسند نیستند.

لبخند ممنوعه در تمرین پرسپولیس بعد از دربی (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که پیروزی در دربی می‌توانست تا حد زیادی تضمین کننده صدرنشینی قطعی این تیم در نیم فصل باشد، در نهایت با تساوی در این جدال به کار پایان دادند. این در حالی بود که سرخ‌ها در ابتدای بازی نمایش برتری نسبت به رقیب به اجرا گذاشته و از آبی‌پوشان پیش افتادند و موقعیت‌های مناسبی نیز برای تثبیت برتری خود نیز داشتند. با این حال غیبت دو مهاجم خارجی و گلزن این تیم به نظر می‌رسد سهم زیادی در این ناکامی داشت.

سرخ‌پوشان بعد از این بازی با بازگشت به اردوگاه خود، تمرینات ریکاوری را پشت سر گذاشتند و البته تصاویر کاملا نمایانگر این موضوع است که آنها به هیچ وجه از نتیجه کسب شده رضایت ندارند و چهره‌های یخی آنها بیانگر این موضوع است.

سیامک نعمتی همانند دیدارهای قبلی فرصت چندانی برای خودنمایی در این بازی به دست نیاورد و در لحظات پایانی به کار گرفته شد اما این فرصت به شکلی نبود که بتواند همانند گذشته در نقش گلزن یا گلساز ظاهر شود.

تمرین امروز پرسپولیس از ساعت ۱۲ در ورزشگاه کاظمی آغاز شد و بازیکنان از ابتدا به دو گروه تقسیم شدند. نفرات اصلی بازی دیشب ریکاوری کردند و سایز بازیکنان نیز زیر نظر کادرفنی ۹۰ دقیقه تمرین کردند.

یحیی گل محمدی بیش از همه حسرت غیبت مهاجمان خارجی تیمش را می‌خورد. حضور شیخ دیاباته و خصوصا یورگن لوکادیا قطعا می‌توانست نتیجه دربی را با احتمال بیشتری برای کسب برد برای آنها شکل دهد که البته این اتفاق رقم نخورد.

کار با توپ، پاسکاری کوتاه و ترکیبی و مینی فوتبال بخش‌های مختلفی بود که این گروه از بازیکنان انجام دادند. شیخ دیاباته به دلیل مصدومیت همچنان برنامه خود را زیر نظر کادر پزشکی دنبال می‌کند و سایر بازیکنان بدون مشکل تمرین کردند.

شاگردان گل‌محمدی، طبق برنامه تمرینی مشخص شده خود را برای دیدار مقابل پیکان که روز یکشنبه برگزار می‌شود، آماده می‌کنند.