سرمربی شهر خودرو می‌گوید تیم او انگیزه‌های زیادی برای بازی با پرسپولیس دارد.

 سید عباسی فردا ماموریت غیرممکن هشت است!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، داوود سیدعباسی در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس حضور یافت و در خصوص بازی فردا گفت: با تیمی بازی داریم که قهرمان پنج ساله اخیر لیگمان است و در این پنج سال دو بار به فینال آسیا راه یافته و مملو از بازیکنان خوب و فنی است. احتیاجی به تعریف من ندارد و کادرفنی بسیار قوی و فنی دارد. به رزومه کادرفنی پرسپولیس نگاهی اجمالی بیاندازید به توانایی آنها پی می‌برید.

او در مورد حضور تماشاگران گفت: خیلی خوشحالم که فردا مقابل تماشاگران پرسپولیس بازی می‌کنیم و فردا جو خوب و هیجان انگیزی را بازیکنان ما تجربه خواهند کرد. ما مقابل یک مجموعه قوی بازی داریم و هنوز متوجه نمی‌شوم چرا می‌گویند پرسپولیس این فصل ناکام بوده؟ پرسپولیس هر سال برای قهرمانی می‌جنگد و یک فصل که نایب قهرمان می‌شود، می‌گویند ناکامی. این نشان از توانایی تیم خوب پرسپولیس دارد اما با تمام احترامی که برای تیم پرسپولیس قائلم، ما هم سعی می‌کنیم یک بازی خوب فارغ از کاستی‌ها به نمایش بگذاریم.

بازیکن سابق پرسپولیس در مورد غایبان تیمش عنوان کرد: علی طاهران و مرتضی حسین‌زاده را در اختیار نداریم.

سیدعباسی در مورد سقوط احتمالی شهرخودرو گفت: روز اولی که من آمدم در تیم شهرخودرو، به بچه‌ها هم گفتم که هیچ فشاری روی آنها نیست و امروز هم این را گفتم. عملیات غیرممکن ۷ را که ساختند و تمام شد و ما هم باید عملیات غیرممکن هشت را می‌ساختیم. شاید کسی باورش نمی‌شد که شهرخودرو روی پایش بایستد و خیلی‌ انتظار داشتند چند بازی مانده به نیم فصل تکلیف یکسره بشود ولی این بچه‌ها پای کار ایستادند و من می‌خواهم از عملکرد آنها دفاع کنم. با تمام کاستی‌ها، تنها جایی که مشکل نداشتیم در تیم و بین بازیکنان بود که با تمام وجود ایستادند و تنها ناراحتی من این است که واقعا به لحاظ امتیازی به حقمان نرسیدیم.

وی در پایان اظهار داشت: بدشانسی دست از سر ما برنداشت. فوتبال روی خوشش را به ما نشان نداد. تمام اتفاقات سهوی و عمدی  علیه تیم ما بود و از این نظر هم خوش اقبال نبودیم. بچه‌ها هرچه در توان داشتند، هر کدام با مصدومیت و افکاری که وجود داشت، سرپا ایستادند. تیم ما جوان و سختکوش است و مقابل پرسپولیس انگیزه‌های خودمان را داریم و امیدوارم نمایش خوبی داشته باشیم.