سعید باقر پسند معتقد است در آلومینیوم در حق او کم لطفی شده اما حالا با حضور در ذوب آهن می‌تواند به حق خودش در فوتبال برسد.

 باقر پسند: به تصمیم داور بازی تراکتور مشکوکم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، سعید باقرپسند که در دقیقه ۲ دیدار هفته بیست و ششم پرسپولیس برابر ذوب آهن دروازه سرخپوشان را باز کرد در گفت‌وگو با خبرنگار ما در ابتدا در خصوص این بازی گفت: بازی با پرسپولیس شروعی طوفانی داشتیم و از دقیقه اول بازی خیلی قرص و محکم ظاهر شدیم. کاملا با برنامه و هدفمند پای به زمین گذاشتیم و می‌خواستیم به همه نشان بدهیم که از پیش بازنده نیستیم. همه فکر می‌کردند از پیش بازنده هستیم و خیلی تهمت زدند اما رو سیاهی برای ذغال ماند.

او در مورد گلش در این بازی توضیح داد: برای من شاید بتوانم بگویم مهمترین گل زندگی ام بود. لذت خاصی داشت چون خیلی تهمت‌ها و حرف‌ها پشت تیم ما بود و ما ثابت کردیم همچین چیزی نیست. من اولین بازی بود که با آقای تارتار جلوی پرسپولیس بازی می‌کردیم و در تمرینات قبل از بازی مشخص بود که ایشان خیلی دوست دارد نتیجه بگیرد. ما قول دادیم با تمام وجود بازی کنیم و سرافراز بیرون بیاییم. نه فقط به خاطر فشارها از بیرون، ما برای اثبات خودمان وارد زمین شدیم.

باقرپسند با ابراز رضایت از حضور در جمع شاگردان مهدی تارتار بیان کرد: من دل پری در این فوتبال دارم. من در آلومینیوم در پنج بازی ۳ گل زدم اما تا آخر فصل هیچ فرصتی به من ندادند. به نظر این مسائل فنی نیست. خداراشکر آمدم پیش آقای تارتار و ذوب آهن و توانستم به حق خودم برسم. امیدوارم در ادامه هم با دعای هواداران ذوب آهن و همسرم و خانواده ام، بتوانم جایگاهی مناسب به دست بیاورم.

مهاجم ذوب آهن با انتقاد از اشتباهات داوری که علیه این تیم وجود داشته عنوان کرد: از وقتی من آمدم در دو سه بازی در زمین خودمان، داوری‌ها خیلی روی تیم ما اثر گذاشتند. بازی پیکان اخراج ناعادلانه و بعد بازی مسجدسلیمان و حالا هم تراکتور. ما گل زدیم و خوشحالی کردیم و داور هم رفت وسط زمین اما یکباره گل را مردود اعلام کردند.

او افزود: گل ما به تراکتور نه هند بود و نه آفساید. توپ به من خورد و بعد از آن خورد به مدافع حریف به مسعود ابراهیم زاده رسید. توپ اصلا به دست من هم نخورد که بگوییم هند گرفته است. اصلا اول اگ رأی داور گل بود.

باقرپسند در خصوص تقابل هفته آینده ذوب آهن با فجر که گزینه سقوط به دسته اول است گفت: برای تیم ما فرقی نمی‌کند که کدام تیم در شرایط قهرمانی است و کدام تیم در شرایط سقوط است. ما هر بازی به دنبال این هستیم که نتیجه بگیریم چون دل مردم ذوب آهن با ماست و در هر بازی فرقی ندارد حریف در چه موقعیتی است.

این بازیکن که سابقه حضور در ملوان بندرانزلی را دارد در پایان در مورد این تیم گفت: برای صعود ملوان خوشحالم و آرزوی موفقیت برای این تیم دارم. خیلی مشتاقم که به زودی یک پیام تبریک به آقای مازیار زارع و پژمان نوری برای صعود لیگ برتر بگویم.