آرمان قاسمی اعتقاد دارد هیچ تیمی در این فصل به اندازه ذوب آهن پرسپولیس را اذیت نکرده بود.

قاسمی:  تهمت زننده ها خودشان این‌کاره اند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه", ذوب آهن به گل زودهنگامی مقابل پرسپولیس دست پیدا کرد اما در نهایت این دیدار با نتیجه تساوی به اتمام رسید آرمان قاسمی در این مورد به خبرنگار ما گفت: متاسفانه بعد از بازی با هوادار که نتیجه نگرفته و بازی را واگذار کرده بودیم هم قسم شده بودیم بازی خانگی مان را که بعد از مدت ها هوادارنمان کنارمان بودند پیروز شویم و جوری هم که بازی را شروع کردیم کاملا مشخص بود که برای برد وارد زمین شدیم و خیلی هم زود به گل رسیدیم و اگر کمی دقت می کردیم با اختلاف دو سه گل  در نیمه اول کار را تمام می کردیم، از خود من گرفته تا بقیه بازیکنان موقعیت هایی را داشتیم که از دست دادیم و نشد سه امتیاز را به هواداران عزیز هدیه بدهیم و شرایط‌مان را در جدول بهتر کنیم. پرسپولیس خوش شانس بود در بازی که موقعیت چندانی نداشت و ما آن همه موقعیت داشتیم توانست یک امتیاز بگیرد ودست پر از اصفهان برود.

او در مورد نمایش قابل قبول در بازی رفت مقابل پرسپولیس ادامه داد: بله ما در بازی رفت هم در ورزشگاه آزادی کاملا بر شرایط بازی کنترل داشتیم و دقیقا می دانستیم از بازی چه می خواهیم و برنامه داشتیم. حقمان سه امتیاز یا نهایت تساوی خارج از خانه بود ولی روی غافلگیری و یک اتفاق که شاید در هر هزار بازی برای یک گلر پیش بیاید و  شانس پارسا جعفری که یکی از بهترین گلر های آینده فوتبال ما است بود و دروازه مان باز شد و بر خلاف جریان بازی گل خوردیم و متاسفانه دو بر یک شکست خوردیم و یک مقدار شرایط‌مان بعد از آن بازی بحرانی شد.

این بازیکن در مورد اینکه با نمایش قابل قبول مقابل پرسپولیس به شایعات در مورد مهدی تارتار پایان دادند عنوان کرد: متاسفانه فوتبال ما به نوعی است که ما سعی می کنیم فشار را از روی خودمان برداریم و با صحبت های ناعادلانه و تا درست فشار را به سمت دیگری ببرریم که اگر یک درصد نتیجه نگرفتیم بتوانیم فشار را به گروه دیگری بیاوریم و متاسفانه چند سالی است این صحبت ها در مورد آقای تارتار می شود و خیلی از کسانی که این صحبت ها را می کردند خودشان و تیم هایشان نتوانسته بودند پرسپولیس را شکست دهند و نیم های آقای تارتار بیشتر پرسپولیس را شکست داده بود و ما با توجه به عملکردی که مقابل این تیم داشتیم فکر نمی کنم امسال تیمی توانسته باشد اینگونه پرسپولیس را تحت فشار بگذارد حتی تیم هایی که مدعی قهرمانی هستند و پرسپولیس به زحمت یک امتیاز گرفت. با نمایشمان نشان دادیم آن مسائل چیزی جز حرف نیست. خود آقای تارتار هم آن افراد را به خدا واگذار کردند. این ها سیاه نمایی است و می خواهند تصاویر واقعی را وارونه جلوه بدهند. امیدوارم یک روز فرهنگمان آنقدر بالا برود که این صحبت ها را تمام کنیم و اینکه کمیته انضباطی به این مسائل ورود کند. وقتی یک مربی یا بازیکنی خیلی راحت می آید به کسی تهمت می زند عادی نیست. مطمئن باشید افرادی که این صحبت ها را می کنند اصولاً خودشان اهل این مسائل هستند. 

وی در مورد دیدار با تراکتور نظرش را اینگونه بیان کرد:  با توجه به تغییر و تحولاتی که تراکتور  داشته و آقای ساغلام آمده شرایط برایشان فرق کرده البته من شناخت زیادی  روی ایشان ندارم ولی با آقای نصرتی همبازی بودم و همین که کار مربیگری ایشان را تا حدودی  تیم پارس جم و اکسین دنبال میکردم و واقعا جزو مربیان آینده‌دار فوتبال ما هستند. فنی فوتبال بازی می کردو به فوتبال مالکانه اعتقاد دارد و این موضوع در فوتبال ما خیلی کم است چون بیشتر تیم ها نتیجه گرا هستند ولی آقای نصرتی به فوتبال روی زمین علاقه دارد و از زمانی هم که به تراکتور آمده، این تیم  خیلی بهتر شده، آقای ساغلام، نصرتی و کادرشان خیلی خوب کار کردند. تراکتور هم تیم پرطرفدار و ریشه داری است و شرایطی که برایش پیش آمده ناراحت کننده است. تراکتور سال گذشته قهرمان جام حذفی شد و به آسیا رفت ولی امسال بدشانسی آورده و انشاالله سال های بعد موفق باشند. بازی سختی داریم ولی خانگی است و جایی برای اشتباه نداریم. برای اینکه تیم را به رده‌های بالای جدول برسانیم قطعاً برای سه امتیاز  میرویم تا بتوانیم یک هدیه شیرین به هواداران بدهیم‌

قاسمی یادآور شد:  از هواداران درخواست می‌کنیم همانند بازی با پرسپولیس تشریف بیاورند تا شرایط ذوب آهن را بهتر کنیم  و برای فصل بعد این تیم را به جایگاه واقعی اش و به اعتباری که چند سال پیش در فوتبال ایران و آسیا داشت برگردانیم.