ساختار دفاعی پرسپولیس برای ثبت سومین کلین شیت پیاپی این تیم در لیگ برتر مقابل ذوب‌آهن خواهد جنگید و لک در موقعیت ویژه‌ای قرار گرفته است.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:
به گزارش "ورزش سه"، یکی از انتقاداتی که به پرسپولیس این فصل وارد می‌شود و اتفاقا خود گل‌محمدی نیز آن را تایید کرده تغییرات متعدد سرخ‌ها در ساختار دفاعی آنها بوده که آمار گل‌های خورده پرسپولیس افزایش یافته است. سرخ‌ها در این فصل هفده‌بار دروازه خود را باز شده دیده‌اند و نمی‌خواهند آمار گل‌های خورده‌شان در پنج هفته پایانی افزایش یابد.

پرسپولیس در هفته بیست و چهارم مقابل هوادار با احمد گوهری کلین‌شیت کرد و هفته گذشته نیز با حامد لک بدون گل‌خورده بازی پیکان را پشت سر گذاشت و برای سومین کلین شیت پیاپی در لیگ برتر تلاش خواهند کرد.

به نظر می‌رسد باتوجه به عملکرد خوب عناصر دفاعی و لک مقابل پیکان تغییری در عقب زمین قرمزها برای بازی مقابل ذوب‌آهن رخ ندهد و شاگردان یحیی گل‌محمدی برای ثبت یک کلین‌شیت دیگر به زمین بروند.

لک که پس از دور بودن چندهفته‌ای از تمرینات و بازی‌های پرسپولیس با کلین‌شیت به دروازه سرخ‌ها برگشت موقعیت و ماموریت ویژه‌ای را در حساس‌ترین مقطع فصل پیش رو دارد و نمی‌خواهد گل‌محمدی و فنایی را از اعتماد دوباره به او پشمان کند.

پیروزی در این بازی خارج از خانه برای پرسپولیس به منظور ماندن در کورس قهرمانی واجب است و اگر سرخپوشان با برد و کلین‌شیت این هفته را پشت سر بگذارند می‌توانند با روحیه خیلی بالا آماده مصاف با سپاهان شوند.