دروازه‌بان تیم پیکان از نبود حداقل امکانات داوری گلایه می‌کند و معتقد است اگر کمک داور سیستم ارتباطی داشت خطای منجر به گل برای پرسپولیس گرفته نمی‌شد.

ناصری: امکانات ناچیز داوری نداریم و دنبال VAR هستیم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:
به گزارش "ورزش سه"، محمد ناصری دروازه‌بان پیکان در خصوص شکست تیم‌شان مقابل پرسپولیس اظهار داشت: پس از بازی با استقلال تعطیلاتی داشتیم؛ به‌خاطر اینکه تیم ما شاکله‌اش جوان است این تعطیلی‌ها به ضرر بازیکنان است و از شرایط بازی دور می‌مانند. ما بعد از این وقفه برگشتیم و یک بازی سخت مقابل پرسپولیس انجام دادیم و نتوانستیم آنطور که باید از موقعیت‌های‌مان استفاده کنیم.

ناصری راجع به شکست مقابل سپاهان گفت: بازی بعد به مصاف تیم خوب و پرمهره سپاهان رفتیم که خط دفاع هر تیمی را اذیت می‌کند. بازی نسبتا قابل قبولی داشتیم و موقعیت زیادی به تیم حریف ندادیم. من انگیزه‌های زیادی مقابل این تیم داشتم چون من فوتبالم را در باشگاه سپاهان شروع کردم و بخش مهمی از فوتبالم را مدیون این باشگاه هستم. علی‌رغم تمام تلاشی که کردم و سیوهایی که داشتم نتوانستم در این بازی کلین‌شیت کنم.

او ادامه داد: تمام تمرکزمان را روی چهار بازی آینده گذاشته‌ایم که اولین بازی هم از شهرخودرو شروع می‌شود که شهر زادگاهم است. با تمام تلاشی که تیم دارد امیدوارم بتوانیم چهار بازی باقی‌مانده را با موفقیت پشت سر بگذاریم و لیگ را با یک شرایط خوب و ایده‌آل به پایان برسانیم.

گلر پیکان در مورد مسائل و امکانات داوری بیان کرد: در مورد داوری من گلایه دارم. تمام فوتبال درگیر آوردن VAR است اما فراموش کرده‌ایم که سیستم ارتباطی بی‌سیم برای داوری نداریم. ما چیزهای پیش پا افتاده را رها کردیم و دنبال اتفاقات بزرگتر هستیم. بازی با پرسپولیس روی گل دوم جلوی چشم کمک داور آن خطا به نفع پرسپولیس اعلام شد ولی به دلیل نبود امکانات ناچیز داوری نتوانستیم به بازی برگردیم. ممکن بود گل مساوی را به آنها بزنیم ولی وقتی گل دوم را زدند کاملا تدافعی بازی کردند و پیروز شدند.

ناصری در پایان راجع به عملکردش گفت: شرایطم تا الان خوب بوده است. خیلی دوست داشتم در این دو بازی هم مثل بای‌های قبلی کلین‌شیت کنم ولی نشد. تمام فکر و ذکرم این است در بازی‌ها باقی‌مانده بتوانم باعث موفقیت تیمم بشوم و جواب اعتماد کادرفنی را بدهم.