محسن آذرباد می گوید که تلاش می کند تا عنوان بهترین پاسور لیگ را کسب کند چرا که جای خالی آن را در رزومه‌اش حس می کند.

آذرباد: ارزش‌هایمان را مقابل پرسپولیس نشان می‌دهیم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، در دقایق پایانی دیدار روز گذشته و در شرایطی که تمام بازیکنان آلومینیوم و مس رفسنجان در انتظار ارسال بلند محسن آذرباد بودند، اما این بازیکن با یک پاس زمین به درون محوطه جریمه، عقیل کعبی را صاحب توپ کرد و این بازیکن نیز با یک شوت بغل پا، گل پیروزی بخش مس را در واپسین دقایق بازی به ثمر رساند.

محسن آذرباد که در حال حاضر به همراه سعید صادقی با 7 پاس گل بهترین پاسورهای لیگ هستند، در گفتگو با خبرنگار ورزش سه درباره دیدار روز گذشته گفت: بازی سختی بود. به این دلیل که ما در زمین تیم آلومینیوم اراک بازی می کردیم. آنها در دو بازی پیاپی شکست خورده بودند و فشار رویشان بود. ولی با تدابیر کادرفنی و تلاش بچه ها، توانستیم سه امتیاز بسیار با ارزش را در اراک کسب کنیم.

وی درخصوص پاس گل هوشمندانه‌ای که به عقیل کعبی داد، پاسخ داد: قبل از آن  نیز پاس خوبی به مجید علیاری دادم که به گل تبدیل نشد ولی خدا را شکر می کنم که عقیل کعبی توانست پاسی که به او دادم را به گل تبدیل کند و از این بابت خوشحالیم.

آذرباد درخصوص رقابت با سعید صادقی بر سر بهترین پاسور لیگ نیز اضافه کرد: این مسئله لطف خداست، من نیز تمام تلاشم را می کنم و اولویت من موفقیت تیم است که این مسئله از هر چیزی برای ما واجب تر است. نیم نگاهی هم به این عنوان دارم که در آخر فصل آن را کسب کنم چون تو رزومه ام جای خالی‌اش را کسب می کنم و تمام تلاشم را می کنم تا هر روز بهتر و بهتر شوم و ان‌شاءالله بتوانم این عنوان را کسب کنم.

بازیکن درباره رسیدن به رتبه سوم جدول رده بندی نیز گفت: امیدوارم در هفته های آینده با امتیازات خوبی که کسب می کنیم، به جایگاه سوم نیز دست پیدا کنیم.

او در مورد اینکه آیا به کسب سهمیه آسیایی فکر می کنند یا خیر، گفت: فعلا کمی زود است که به این موضوع فکر کنیم. تیم های دیگر خیلی به ما نزدیک هستند. خودتان می بینید که بازی ها بسیار فشرده است و هر بازی حکم فینال را دارد. ما تمام تلاشمان را می کنیم و بازی به بازی جلو می رویم تا رتبه خوبی را کسب کنیم و چه بهتر که به کسب سهمیه منجر شود.

آذرباد درخصوص اینکه آیا برای کسب عنوان بهترین پاسور لیگ تمریناتی را انجام داده است یا خیر، گفت: اینکه بگویم 2 ماه برای رسیدن به این عنوان تمرین کرده ام، حرف دروغی است. من خیلی سال است که فوتبال بازی می کنم و در سالهای قبل نیز نشان داده ام که می توانم این عنوان را به دست بیاورم. در یکی دو سال اخیر خیلی تلاش کردم، به خودم سخت گرفتم که بتوانم آن چیزی که لیاقت خودم است و آن چیزی را که در خودم می بینم، برای خودم به وجود بیاورم.

وی در مورد اینکه محمد ربیعی اعلام کرده است در نیمه اول از عملکرد بازیکنان رضایت نداشته است، پاسخ داد: متأسفانه ارتفاع هوا در اراک بالاست و ما نیم ساعت اول را خوب آغاز نکردیم ولی باز هم موقعیت های زیادی داشتیم که آنها را به گل تبدیل کنیم ولی خب رفته رفته بهتر شدیم. واقعا حق ما برد بود و خدا را شکر که توانستیم سه امتیاز را کسب کنیم.

او درباره دیدار هفته بعد مقابل پرسپولیس نیز گفت: بازی بسیار بزرگی برای ما محسوب می شود. می خواهیم که دوباره ارزش های خودمان را جلوی یک تیم بزرگ نشان دهیم. همانطور که مقابل استقلال، سپاهان و فولاد نشان داده بودیم. قطعا بازی بسیار سختی برای پرسپولیس و ماست. تیم ما خیلی خوب است و روی روند خوبی پیش می رویم. امیدوارم که بتوانیم بهترین نتیجه و امتیاز را از بازی با پرسپولیس کسب کنیم.

آذرباد درخصوص تقابل با مدافعین پرسپولیس و اینکه آیا می تواند موفق به دادن پاس گل شود یا خیر، گفت: این یک چیز غیرقابل پیش بینی است و باید در موقعیت قرار بگیری و ببینی در آن صحنه چه اتفاقی رخ می دهد. آقای سیدجلال حسینی برای همه شناخته شده است. ما یکی از بهترین خط حمله های لیگ هستیم و بازی سختی داریم. این دیدار هم برای ما و هم برای پرسپولیس دیدار راحتی نخواهد بود.