مهاجم هوادار می‌گوید در آینده نزدیک پای او هم به گلزنی باز خواهد شد.

میری: خستگی بازی در تنمان ماند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش ورزش سه، هوادار در کرج دو بر یک مقابل استقلال شکست خورد پیمان میری در این مورد به خبرنگار ما گفت: در مجموع بازی خوبی و بیشتر فیزیکی بود.چون‌ زمین مناسب نبود و نه به ما نه به تیم های مهمان اجازه بازی کردن نمی دهد. تیم ما بازی را خوب اداره کرد. روی یک پنالتی که باید کارشناسان نظر بدهند گل خوردیم و در صحنه ای که فکر کنم ۴,۵ کرنر پشت هم زدیم به گل رسیدیم .فکر کنم گل دوم استقلال یکی از بازیکنان آن ها قبل از ارسلان بازیکن مارا هل داد و خطا بود و درست این بود که بازی حداقل مساوی شود. 

او‌ که به عنوان یار تعویضی به زمین آمد ادامه داد: با نظر آقا رضا به عنوان یار تعویضی وارد زمین شدم. همه تلاش خودم را کردم اما خب موقعیتی به من نرسید که بتوانم گلزنی کنم.ان شاالله در بازی های آتی پایم به گل زنی باز شود.ماهمه تلاش خودرا در این بازی کردیم و با این اشتباهات فقط خستگی تلاش و انگیزه‌ی که داشتیم در تنمان ماند.

وی در مورد  قضاوت داور عنوان کرد: گرچه داوری ها هم تا حدی به ضرر ما است ولی درست نیست من راجع به داوری صحبت کنم اما پنجاه پنجاه ها همه به نفع استقلال بود.

میری در پاسخ به این سوال که چرا هوادار کم گل می زند توضیح داد: اگر کم گل میزنیم بحث این نیست که مهاجمان گلزنی نمیکنند. ما اول در فاز دفاعی نباید گل بخوریم و بعد به فاز حمله برسیم.این چیزی است که مربیان به شکل تیمی و پرسینگ از ما میخواهند و بیشتر تمرکزمان روی این است که اول گل نخوریم. ایستگاهی و کرنر های خیلی زیاد نصیب ما می شود  که باید بیشتر از آن ها استفاده کنیم.

 

مهاجم هوادار سه سال گذشته در مسیر کرمان تا آستانه آقای گلی پیش رفت در مورد اینکه چرا هنوز گل نزده گفت: شرایط متفاوت بود.

گزینه اول ما در کرمان که یک تیم لیگ یکی بود گل زدن بود و فوتبال غالبی را به نمایش می گذاشتیم و این برای من به عنوان  مهاجم بهتر بود. درست است الان هم فوتبال خوب و با شخصیتی به نمایش میگذاریم اما تفکر اول ما گل نخوردن است. ان شاالله اینطوری نمی ماند و پای من به گلزنی باز میشود.

میری در پایان در مورد اینکه شرایط هوادار در نیم فصل دوم چطور پیش خواهد رفت افزود: این را باید کادر فنی پاسخ دهد.ان‌شاالله خرید ها مثمر ثمر باشد و اتفاقات خوبی برای همگی بیفتد.