فرزاد آشوبی، پیشکسوت فوتبال می‌گوید نوسان‌ها کار پرسپولیس را سخت کرده اما این تیم می‌تواند به کورس قهرمانی برگردد.

آشوبی: کار برای پرسپولیس تمام شده نیست
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:
به گزارش "ورزش سه"، فرزاد آشوبی در ابتدا در خصوص عملکرد پرسپولیس در بازی با هوادار گفت: متاسفانه پرسپولیس در این فصل نوسان زیادی در عملکرد و نتیجه گیری داشته است و در بازی با هوادار هم به این شکل بود. به ویژه فرصت سوزی‌هایی داشت که ادامه بازی‌ها را برای این تیم سخت‌تر کرده است. بخش هجومی پرسپولیس از عملکرد مطلوب فاصله دارد و اضافه شدن تمیروف خیلی به بهبود عملکرد این تیم در بخش حمله کمک نکرده است.

آشوبی درباره حساسیت بازی جام حذفی با توجه به عقب افتادن پرسپولیس از کورس قهرمانی لیگ گفت: نمی‌توانیم بگوییم پرسپولیس از کورس لیگ برتر عقب افتاده است اما به هر حال نوسانات پرتعداد کار را دائما برای پرسپولیس سخت‌تر و فرصت‌ها را محدودتر می‌کند. در جام حذفی باتوجه به اینکه شرایط کاملا متفاوتی وجود دارد امیدوارم نقشه راه و عملکرد بهتری را شاهد باشیم و با توجه به اینکه تک بازی است و پرسپولیس میزبان است، شرایط به شکلی رقم بخورد که در مسیر کوتاه‌تر جام حذفی، پرسپولیس عملکرد بی‌نقصی را نشان دهد.

او در خصوص تاثیر قهرمانی در جام حذفی بر روی قهرمانی در لیگ برتر بیان کرد: ممکن است قهرمانی در جام حذفی سرنوشت‌ لیگ برتر را هم تحت تاثیر قرار دهد اما این فصل استقلال حداقل از نظر نتیجه گیری تیم قابل احترامی نشان داده است. قهرمانی در جام حذفی می‌تواند اتفاقات خوبی را رقم بزند و شرایط ذهنی و روحی متفاوتی را به‌همراه داشته باشد که مستقیما باعث بهبود عملکرد خواهد شد.

آشوبی ادامه داد: به هر حال شش بازی باقی مانده است و با توجه به بازی‌های سخت و خارج از خانه‌ای که استقلال دارد می‌شود به تغییر شرایط امیدوار بود اما بستگی بسیار زیادی به این موضوع دارد که پرسپولیس خودش تیمی باشد که امتیاز از دست ندهد و بازی‌های خودش را با پیروزی پشت سر بگذارد. هنوز چیزی از دست نرفته و تمام شده نیست به این شرط که پرسپولیس بتواند امتیازاتی که نیاز دارد را به دست بیاورد.

این پیشکسوت در انتها درباره محرومیت یحیی گل محمدی افزود: نمی‌دانم محرومیت آقای گل محمدی عادلانه بوده یا خیر. باید دید قوانین به چه شکلی است اما من فکر می‌کنم ما در وضع و اجرای قوانین دچار مشکل هستیم. بحث من آقای گل محمدی و محرومیت در نظر گرفته شده برای ایشان نیست، بحث این است که اگر قانون به شکل مشخص، یکسان و بدون تبعیض اجرا شود طبیعتا اعتراض‌ها و کدورت‌ها به حداقل خواهد رسید.