یحیی گل محمدی در غیاب دو بازیکن تیمش را آماده جدال مقابل ملوان بندر انزلی می‌کند.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل ملوان
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، تیم پرسپولیس پس از 7 سال راهی بندرانزلی شده تا در یکی از دیدارهای مهم این هفته رودرروی شاگردان مازیار زارع قرار بگیرد و ماموریت صدرنشینی را در برابر قعرنشین این فصل لیگ برتر دنبال کند.

* بیرانوند و شاید هفتمین کلین‌شیت فصل

دروازه‌بان پرسپولیس در این دیدار نیز علیرضا بیرانوند خواهد بود و او باوجود مصدومیت از ناحیه کمر، همچنان در قفس‌توری سرخپوشان حضور خواهد داشت. بیرانوند در این فصل شش کلین‌شیت ثبت کرده و در صدر جدول برترین گلرهای این فصل از نظر بسته نگه داشتن دروازه قرار دارد.

* امیری، دوباره در ترکیب اصلی

ترکیب دفاعی پرسپولیس برای دیدار مقابل ملوان تغییری نخواهد داشت. گئورگی گولسیانی به همراه مرتضی پورعلی‌گنجی در پست دفاع مرکزی حضور دارند و در مقابل خط حمله ملوان قرار خواهند گرفت. دانیال اسماعیلی‌فر در جناح راست بازی می‌کند و وحید امیری نیز برای دومین بازی متوالی در پست دفاع چپ نقش‌آفرینی خواهد کرد.

* خط هافبک پنج نفره بدون تغییر

در غیاب میلاد سرلک، زوج هافبک دفاعی پرسپولیس با کمال کامیابی‌نیا و سینا اسدبیگی تشکیل خواهد شد. سعید صادقی در سمت راست خط هافبک بازی می‌کند و مهدی ترابی نیز در جناح چپ حضور خواهد داشت. سروش رفیعی به عنوان هافبک مرکزی و بازیساز در ترکیب پرسپولیس بازی می‌کند و باید دید که موفق به ارسال اولین پاس گل فصل خواهد شد یا خیر.

* لوکادیا و  انگیزه بازگشت به صدر جدول

یورگن لوکادیا هفته گذشته از روی نقطه پنالتی موفق به گلزنی شد و جایگاه خود در صدر جدول گلزنان را حفظ کرد اما به فاصله 24 ساعت محمد عباس‌زاده سه بار دروازه نفت مسجدسلیمان را گشود تا جای لوکادیا را بگیرد. حالا این مهاجم هلندی امیدوار است که با درخشش در انزلی دوباره به عنوان مدعی اول آقای گلی مطرح شود.

* نیمکت پرستاره در اختیار یحیی

روی نیمکت یحیی گل‌محمدی شیخ دیاباته، سیامک نعمتی، امید عالیشاه و محمد عمری به عنوان عناصر هجومی نقش‌آفرینی خواهند کرد و بازیکنانی نظیر فرشاد فرجی، علی نعمتی و وحدت حنانوف نیز بازیکنان تدافعی پرسپولیس هستند.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل ملوان:

علیرضا بیرانوند

دانیال اسماعیلی‌فر

گئورگی گولسیانی

مرتضی پورعلی‌گنجی

وحید امیری

سینا اسدبیگی

کمال کامیابی‌نیا

سروش رفیعی

سعید صادقی

مهدی ترابی

یورگن لوکادیا