تیم جوان شده هوادار بازی های خوبی را ارائه می‌دهد اما در دو هفته اخیر نتوانسته امتیاز بگیرد.

بیم و امید ساکت و هوادار؛ عبور از میدان مین
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، هوادار تهران در هفته ششم لیگ برتر مقابل تیم قدرتمند مس رفسنجان با نتیجه دو بر یک شکست خورد اما در قامت یک تیم شکست خورده و سرافکنده ظاهر نشد.

هواداری‌ها در این مسابقه علی‌رغم شکست خوردن موقعیت‌های زیادی به روی دروازه حامد لک ایجاد کردند و از ده شوت به سمت دروازه مس ۴تای آن درچارچوب بود و یکی از آنها نیز به تیرک دروازه برخورد کرد. هوادار در این بازی مالکیت ۵۵ درصدی داشت و با هشتاد پاس بیشتر از حریف در رفسنجان این تیم را تحت فشار گذاشت.

ساکت الهامی در فصل نقل و انتقالات با خرید بازیکنان جوان میانگین سنی این تیم را به زیر ۲۶سال کاهش داد. او سبک بازی هوادار را تغییر داده و مقابل تیم‌های پرستاره و مدعی هم صرفا به دفاع کردن نمی‌پردازد. همین موضوع باعث شد بازی‌ آنها با پرسپولیس پر گل شود اما در آن بازی هم هوادار مالکیت بیشتری داشت.

هوادار در فصل نقل و انتقالات هیچ خرید خاصی نداشت و جزو تیم‌های کم خرج این فصل بودند و ساکت الهامی در این شرایط به دنبال حفظ این تیم در لیگ و در درجه دوم بهبود رتبه یازدهمی پارسال هوادار است.

هوادار نسبت به پایان هفته ششم سال قبل یک امتیاز بیشتر دارد و با توجه به بازی‌های خوب این تیم، می‌توانند با یک پیروزی شرایط خود را به حد زیادی باتوجه به نزدیکی تیم‌ها در جدول تغییر دهند.

نکته قابل توجه در مورد ساکت الهامی تغییر رفتار او است که به حد زیادی به چشم می‌آید. این سرمربی که فصل‌های جنجالی را پشت سر گذاشته بود امسال کنار نیمکت هوادار به آرامی کار را دنبال می‌کند و علاوه بر اینکه هیچ اعتراضی به داوران نمی‌کند از عملکرد آنها تقدیر هم می‌کند.

هوادار ساکت الهامی در هفته هفتم در ورزشگاه دستگردی میزبان سپاهان است و هواداری‌ها امیدوارند همانند فصل گذشته از این تیم مدعی در تهران امتیاز بگیرند.