مدیرعامل باشگاه پرسپولیس می‌گوید موفق شده در زمان حضورش در این باشگاه، بخش زیادی از مشکلات را حل کند.

درویش: مشکلات را می‌دانستم مدیرعامل نمی‌شدم!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، رضا درویش صبح امروز با برگزاری یک نشست خبری، درباره مسائل مختلف پیرامون این باشگاه صحبت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. مدیرعامل پرسپولیس در بخشی از صحبت‌هایش به فعالیت‌هایی که از ابتدای دوره حضور در این باشگاه داشته پرداخت و گفت: حدودا یک سال است که توفیق خدمتگزاری به پرسپولیس و هواداران پرسپولیس را دارم. مشکلات زیادی وجود داشته که همه واقف هستند؛ چه ساختاری، چه مالی و چه تشکیلاتی‌. با همکاران دست به دست هم دادیم و اولین چیزی که مدنظرمان بود این بود که ساختار اینجا را مناسب کنیم.

وی افزود: سعی کردیم اینجا را بر یک اصولی استوار کنیم، چرا که وقتی پای خصوصی سازی وسط آمد و سهام ما در بورس واگذار شد، باید شاخص‌ها را رعایت می‌کردیم؛ شاخص‌هایی که اگر نداشتیم نمی‌توانستیم وارد بورس شویم. از این جهت کار ما را سخت‌تر کرد. فکر کنید شما وارد جایی می‌شوید که ساختار و حسابرسی آنچنانی نداشت و اگر هم داشت بر اساس شاخص‌هایی بود که از قبل تعریف شده بود. بورس دارای اولویت‌هایی است که تا آن روز برای ما هویدا نبود. به مرور زمان سعی ‌کردیم شاخص‌هایی را که مدنظر بورس و خصوصی سازی است، انجام بدهیم. برای این کار باید حتما دارای ساختاری باشیم که برای واگذاری باقی سهام، از آن بهره ببریم. توفیقی به دست آوردیم و توانستیم این کار را انجام بدهیم.

درویش سپس با اشاره به مشکلات باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: امیدوارم بتوانیم طوری ادامه بدهیم که از این به بعد، کمتر با مشکلاتی که بیش از ۲۰ سال است وارث آن هستیم، دست و پنجه نرم کنیم. شاید اگر از روز اول از برخی از این مشکلات مطلع بودم، جرات اینکه بیایم را نداشتم اما خدا کمک کرد و همکاران سعی و تلاش زیادی داشتند تا بتوانیم این مشکلات را رفع کنیم. من از بخش حقوقی، امور بین‌الملل و معاونت ورزش تشکر می‌کنم که همه هم خودشان را گذاشتند تا موانع را برطرف کنند.