ستاره‌های رئال آرام به صحبت‌های کارلو آنجلوتی گوش می‌کردند که یک جمله فریاد بلند آنها را به دنبال داشت.

پاداش عجیب پیروزی بزرگ در ال‌ کلاسیک و!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته موفق شد با چهار گل در بازی برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی اسپانیا برابر بارسلونا به پیروزی برسد. 

این برد اهمیت بسیاری برای آنها داشت، چرا که ثبت سه شکست متوالی برابر حریف قدیمی باعث شده بود که آنها شرایط خوبی را تجربه نکنند و انتقادهای بسیاری از این تیم در هفته‌های اخیر مطرح شود. 

آنها حالا باید خودشان را برای حضور در فینال کوپا دل ری آماده کنند و امیدوار هستند که بتوانند پس از چندین سال دوری از این جام، بار دیگر بتوانند آن را بالای سر ببرند. 

آنچلوتی که از عملکرد شاگردان تیمش بسیار راضی و خوشحال بود، در نشست خبری پس از این دیدار هم از آنها تمجید کرد و تصمیم گرفت که به سبک خودش به ستاره‌های رئال پاداشی به خاطر این پیروزی ارزشمند و صعود به فینال بدهد. 

این مربی ایتالیایی پس از پایان بازی در رختکن به بازیکنان رئال مادرید خبر داد که به مناسبت برد مهمی که به دست آوردند، تمرینات امروز این تیم تعطیل خواهد بود و آنها یک روز برای استراحت کردن فرصت دارند. 

ویدئوی منتشر شده از رختکن رئال در لحظه اعلام این خبر از سوی کارلتو بسیار جالب است و با استقبال گسترده‌ای در شبکه‌های اجتماعی قرار گرفته است. بازیکنان این تیم به محض اعلام خبر از جا می‌پرند و فریاد بلندی از خوشحالی می‌کشند. 

دیدارهای رئال در چند هفته پیش رو بسیار فشرده خواهد بود و آنها باید دو دیدار رفت و برگشت برابر چلسی در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان را هم برگزار کنند و به همین دلیل این تعطیلی خبر بسیار خوبی برای بازیکنان این تیم بود.