جرارد پی که، مدافع سابق بارسلونا، می‌گوید یک بار به خاطر این که پس از شکست این تیم برابر سویا به مهمانی رفته جریمه شده است.

پی که: به خاطر تفریح پس از باخت بارسا جریمه شدم!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، دوران حضور پپ گواردیولا در بارسلونا با قواعد و اصولی خاصی در این تیم همراه بود که تمامی بازیکنان موظف به رعایت کردن آنها بودند. 

پیکه که همه او را به سرپیچی از قواعد، خوشگذرانی و حضور در مهمانی‌های متعدد می‌شناسند هم از این قاعده مستثنی نبود و اتفاقا حساسیت زیادی هم روی او وجود داشت که وادارش می‌کرد موارد بسیاری را رعایت کند. 

این بازیکن در گفتگوی زنده روی شبکه اجتماعی توییچ از جریمه شدنش توسط گواردیولا پس از شکست برابر سویا در جام حذفی اسپانیا و بیرون رفتن او برای شرکت در یک مهمانی خبر داد.

بارسا بازی رفت مرحله نیمه نهایی جام حذفی را با یک گل به عنوان تیم پیروز به پایان رسانده بود اما در بازی برگشت با نتیجه 1-2 شکست خورد و حذف شد. پیکه در این بازی روی نیمکت حضور داشت و به زمین نرفت. 

او در این باره اظهار داشت: «گواردیولا قبلا هم متوجه این کار شده بود. پس از دو یا سه روز بار دیگر مچ من را گرفت، جریمه‌ام کرد و از ترکیب تیم کنار گذاشت. آن زمان تنها 22 سال سن داشتم و بیشتر از آفتاب از خانه بیرون می‌رفتم.»

پیکه با اشاره به اهمیت و حساسیت این موضوع اضافه کرد: «در آن زمان اینطور نبود که شما روز قبل یا بعد بازی جایی بروید اما من این کار را می‌کردم. کارلس پویول هرگز بیرون نمی‌رفت. او دو یا سه بار بیرون رفته بود و شایعاتی درباره این موضوع منتشر شده بود. او چنان وحشت کرده بود که دیگر این کار را تکرار نمی‌کرد.»