مدافع ملوان تا وقتی که پایش را ام آر آی کند خواب نداشته . در عین حال ترس از پارگی رباط صلیبی و درد شدید باعث شده که او خودش را سرزنش کند.

تا آخر عمرم مثل این صحنه تکل نمی‌زنم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش ورزش سه، سعید کریمی در بازی با پرسپولیس در دقیقه ۲۰ مصدوم شد و با شائبه مصدومیت  رباط صلیبی بازی را ترک کرد. با او تماس گرفتیم تا هم احوالش را بپرسیم و هم از بازی سئوال کنیم.

او که یکی دوبار مصاحبه را عقب انداخته بود تاکید کرد که خوشبختانه مصدومیتش رباط داخلی است و کمتر نگران است. 

* بازی خیلی خوبی بود و ما بازی را خیلی خوب شروع کردیم و‌ ما قبل از دریافت گل موقعیت خاصی به پرسپولیس ندادیم. چند موقعیت خوب گلزنی داشتیم که به گل تبدیل نشد. من مصدوم شدم و تعویض اجباری باعث‌ شد در روحیه بچه ها تاثیر بگذارد. دقیقه ۳۵ بود که گل خوردیم و روی روحیه بچه ها اثر منفی گذاشت و کار برای ما سخت شد.

او در مورد مصدومیتش توضبح داد: تکل خیلی بدی زدم و اگر یکبار دیگر این اتفاق بیفتد اینگونه تکل نمی زنم. سعید صادقی که اتفاقا رفیق من است توپ از پایش جدا شد که دریبل بزند من با پای راستم تکل زدم و پای چپم در زمین گیر کرد. برای همین این اتفاق برایم افتاد. درد شدیدی داشتم و اصلا نمی توانستم به بازی ادامه بدهم و باعث شد تعویض شوم. خدا را شکر اتفاق بدتری نیفتاد با یک مصدومیت یکی دو ماهه از ناحیه رباط داخلی و مینیسک روبرو شدم و مدتی نیستم.

وی در مورد صحبت زارع مبنی بر اینکه یکی از تاثیر گذار ترین مدافعانشان تعویض شد عنوان کرد: ایشان به من لطف دارد. دو سال است افتخار شاگردی ایشان را دارم. بسیار مربی باهوش و خیلی خوبی است. بازی طوری داشت پیش می رفت که تعویض اجباری شیرازه تیم را بهم ریخت برای همین ما گل دریافت کردیم و ‌بلافاصله گل دوم را هم خوردیم.  

کریمی یادآور شد:  از هوادران تشکر می‌کنم که امسال هم مثل سال گذشته از ما حمایت کردند و امیدوارم این چند هفته هم از ما حمایت کنند تا نتیجه لازم را بگیریم که بعد از چندسال دوری از لیگ برتر با یک رتبه خوب فصل را تمام کنیم و سال های بعد با یک برنامه ریزی بهتر رتبه خیلی خوبی بگیریم.