محمد محبی امیدوار است روند گلزنی های خود را شروع کند.

طلسم را بشکن و با یک تیر چهار نشان بزن!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش “ورزش سه”، به طور حتم پس از ال‌کلاسیکوی وطنی که منجر به پیروزی سپاهان شد، تقابل فولاد و استقلال مهم ترین دیدار هفته بیست و سوم لیگ برتر است.

آبی ها پایتخت با توجه به برتری طلایی پوشان در دیدار روز گذشته، برای ماندن در کورس قهرمانی چاره‌ای جز شکست فولاد تحت هدایت منصوریان ندارند.استقلال مدل پرتغالی ساپینتو این هفته‌ها در فاز تهاجمی، رام نشدنی است.

رسیدن به ترکیب ثابت از یک سو و در طرفی دیگر  شکل گیری مثلت‌ مخوف "MGM" خواب را از چشمان هر مدافعی می‌رباید.

محمد محبی، یکی از سه ضلع مثلث آتشین آبی هاست، این وینگر بوشهری هر چند در هفته‌های اخیر در گلزنی موفق نبوده اما با دوندگی و سرعت مثال زدنی‌اش، نفس مدافعان را می گیرد و فضای مناسبی در اختیار سایر بازیکنان تهاجمی استقلال قرار می‌دهد.

اسلحه پنهان ساپینتو با وجود اینکه در ۵ هفته اخیر لیگ برتر هیچ گلی به ثمر نرسانده اما همچنان با ۵ گل زده در کنار مهدی قایدی و کوین یامگا برترین گلزن آبی‌ها محسوب می‌شود، محبی یک پاس گل مهم نیز در شهرآورد بزرگ پایتخت به نام خود ثبت کرد. او در تقابل با فولاد چهار انگیزه متفاوت برای گلزنی دارد؛ کمک به تیمش برای عبور از پرسپولیس، امیدوار نگه داشتن استقلال به قهرمانی، ماندن در کورس آقای گلی و البته شکستن طلسم پنج هفته ای در گلزنی