بازیکن نفت که در بازی قبل به سرش آسیب رسیده بود، در مصاف با مس رفسنجان با حامد لک برخورد شدیدی داشت.

بازیکن نفت از ضربه مغزی دوم قِسِر دررفت!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، امین هاشمی فر که در بازی قبلی نفت مسجد سلیمان بشدت از ناحیه سر آسیب دید و ضربه مغزی شده بود، در دیدار با مس رفسنجان صحیح و سالم حضور پیدا کرد ولی در بطن یک‌ اتفاق دیگر بود. اینبار او با حامد لک برخورد کرد و این دروازه بان دقایقی  احساس درد داشت.

هاشمی‌فر در این باره به خبرنگار ما گفت: با حامد لک برخورد داشتم اما چیز خاصی نبود. من معمولا برای سرزنی اضافه می شوم و این موضوع ممکن است بارها اتفاق بیفتد.

او در مورد رسیدنش به این بازی عنوان کرد: خدا کمک کرد. پزشک و باشگاه هم پیگیر بودند مشکل خاصی نداشتم و بازی کردم.

این بازیکن در مورد شانسشان برای بقا عنوان کرد: من به عنوان یک خوزستانی تمام تلاشم را می کنم. از وقتی آقای اشکش آمده شرایط تیم عوض شده. برخلاف بازی با تراکتور که تمرین نکرده بودیم در این بازی شرایط خیلی خوبی داشتیم  و به تیم خوب رفسنجان یک هیچ آن هم با بدشانسی باختیم.

هاشمی‌فر در مورد اینکه اشکش بعد از پنالتی قصد داشت تیم را بیرون بکشد گفت: نه اصلا  نمی خواست بیرون بکشد. به نظر خودم پنالتی نبود. توپ هم به بیرون رفت و به نظرم عادلانه بود که گل نشد و حق به حقدار رسید.

بازیکن نفت در پایان یادآور شد: تا لحظه ای که هستیم تلاش می کنیم. به حرمت مردم و‌ تیم استانم می جنگیم. تیم های بالاتر ما بازی های سختی دارند. اگر بازی با تراکتور آن اتفاقات نمی‌افتاد الان شرایط بهتر بود. قبل از بازی با مس به خوبی تمرین کردیم و تاثیرش را مشاهده کردید. 5 بازی مانده و تلاش می‌کنیم نتیجه بگیریم.