دروازه‌بان نفت مسجدسلیمان معتقد است تیمش شرایط بهتری را تجربه می‌کند و در پایین جدول نمی‌ماند.

پورمحمد: از این وضعیت خارج می‌شویم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش"ورزش سه"، مسعود پورمحمد که طی دو بازی اخیر درون دروازه نفت مسجد سلیمان حضور داشت، در مورد شکست مقابل فولاد گفت: فولاد در مقطع فعلی یکی از آماده ترین تیم های ایران از لحاظ فنی و روحی بود. همان طور که دیدید در سوپر جام هم پرسپولیس را شکست دادند. با این وجود شجاعانه مقابلشان بازی کردیم و به دنبال کسب حداقل نتیجه تحت هر شرایطی نبودیم.

او در مورد وضعیت فعلی تیمش پس از شش شکست متوالی گفت: تیم ما از وضعیت فعلی خارج می شود. شش هفته سخت را پشت سر گذاشتیم و همه از شرایط تیم خبر دارید. بیشترین فشار را خود ما تحمل می کنیم و شرمنده هواداران و مردم مسجد سلیمان هستیم. هیچ چاره ای جز تلاش نداریم و با حداقل ممکن می جنگیم و می دانم که بالاخره از این وضعیت خارج می شویم.

دروازه بان با تجربه نفت مسجد سلیمان در پاسخ به این سوال که آیا نفت می تواند در هفته هایی که باقی مانده، بالاخره از منطقه قرمز خارج شود تاکید کرد: همان طور که گفتم بچه ها همه توان خود را می گذارند و به نظرم زودتر از هفته آخر تکلیف ما روشن می‌شود. خوشبختانه فاصله مان با چند تیم بالاتر به حدی نیست که قابل جبران نباشد.

تقابل نفت با آلومینیوم در هفته بیستم، سوال بعدی از پورمحمد بود که او در مورد این بازی گفت: آلومینیوم چند هفته است که خوب نتیجه نمی گیرد و از جمع مدعیان فاصله گرفته است. این کار را ما خیلی سخت می کند چون آنها هم با همه توان برای کسب پیروزی به میدان می آیند. البته این برای ما تفاوت زیادی نمی کند چرا که تک تک اعضای نفت هم قسم شده اند تا تیم را در لیگ نگه دارند. برای اینکه این کار را عملی کنیم نباید به هیچ اسمی توجه کنیم و مقابل همه تیم ها با همه قوا به میدان برویم.

این گلر که سابقه بازی در آلومینیوم را هم دارد و قرار بود قبل از شروع لیگ امسال هم به جمع شاگردان خطیبی اضافه شود، عنوان کرد: یکی از بهترین سال های فوتبالی خودم را در آلومینیوم داشتم و واقعا از همه اعضای این تیم و مردم شهر اراک خاطره خوبی دارم. امسال قسمت نبود در خدمت این تیم باشم، اما امیدوارم پس از بازی با ما روند خوبشان را شروع کنند و نتیجه بگیرند چون تیم شایسته ای هستند.