بازیکن نفت آبادان با اشاره به روند مناسب نتیجه گیری تیمش، از آمادگی‌شان برای شکل دهی اولین شکست آبی‌پوشان خبر داد.

یزدان دوست: نفت به جایگاه بالاتر جدول فکر می‌کند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، مدافع نفت آبادان درباره تساوی این هفته تیمش مقابل فجرسپاسی می‌گوید: ابتدا باید بگویم بازی مقابل فجر سپاسی بار فنی نداشت و در طول بازی 80 دقیقه فکر می‌کنم بازی روی هوا بوده است. ما مراقب بودیم اول سلامتی‌مان حفظ شود و بعد از آن دوست داشتیم بازی را ببریم. شیوه علی آقا بازی کردن روی زمین است اما، مقابل فجرسپاس اصلا نمی‌شد این بازی را به شیوه خودمان ارائه بدهیم.

مدافع صنعت نفت آبادان در ادامه گفت: ما تمام سعی‌مان را کردیم که بازی را کنترل کنیم و حریف با توجه به میزبانی و آشنایی با این چمن شرایط بهتری داشت. سعی کردیم کنترل کنیم تا مصدوم نشویم و بعد از آن اگر توانستیم ببریم. خدا را شکر در این شرایط یک امتیاز کسب کردیم که نتیجه رضایت‌بخشی است.

یزدان دوست با اشاره به عملکرد تیمش طی هفته‌های اخیر گفت: عملکرد و نتیجه خوبی را تاکنون کسب کرده‌ایم و تنها تیمی هستیم که با این حجم از مشکلات که مهمترین آن دریافتی است بازی می‌کنیم و در حال حاظر در جایگاه هفتم جدول قرار داریم. هیچ تیمی مانند صنعت نفت مشکلات مالی ندارد، حتی تیم پدیده هم بیشتر از ما دریافتی داشته است. ما 30 درصد دریافتی داشته تازه آن هم با ده ها بار اعتراض و اعتصاب و این موضاعات باز هم همه بچه ها با تمام توان جنگیدند.

او با اشاره به تلاش مدیریت برای حل مشکلات گفت: آقای کی‌شمس خیلی زحمت می‌کشند و شبانه‌روز پایه کار هستند. فکر می‌کنم با برنامه‌ای که آقای منصوریان دارند روند تیم باز هم صعودی باشد. 3  هفته ابتدای فصل که نتایج را واگذر کردیم ایشان نبودند و در ادامه که آمدند دیدید که چگونه تغییر کرد و بازی به بازی رو به جلو پیش رفتیم.

مدافع صنعت آبادان درباره بازی بعد تیمش مقابل نساجی مازندران گفت: نساجی یکی از بهترین تیم‌های لیگ به لحاظ سبک فوتبالی باشد. ما به این سه امتیاز نیاز داریم تا جایگاه بهتری در جدول به دست بیاوریم. ما با مس رفسنجان در جدول 4 امتیاز اختلاف داریم و امیدواریم که به زودی و در ادامه فصل جایگاه شایسته‌ای را  تصاحب کنیم. در بازی‌های پیش رو با استقلال بیرون از خانه بازی داشته باشیم که این موضوع به نفع‌مان است و شانس کسب امتیاز را برای‌مان بیشتر می‌کند. امیدوارم اولین باخت استقلال مقابل ما باشد و برای این اتفاق تلاش خواهیم کرد و هم‌قسم شده‌ایم.