لیگ برتر جوانان در 2 گروه 8 تیمی دنبال می شود که در پایان بازی های گروهی تیم های اول و دوم به صورت ضربدری با هم بازی می کنند تا چهره تیم های فینالیست مشخص شود.

لیگ برتر جوانان؛ پیروزی سپاهان در خانه نساجی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، نکته جالب در مورد لیگ برتر جوانان کشوراینکه بازی های نیمه نهایی و نهایی به صورت رفت و برگشت برگزار می شود. در گروه دوم بازی ها سپاهان در یک بازی مهم در خانه تیم نساجی به برتری یک بر صفر رسید و شمار امتیازات خود را به عدد 27 امتیاز از 11 بازی رساند. با توجه به اینکه بازی های مرحله گروهی به صورت رفت و برگشت و در 14 هفته برگزار می شود به نظر می رسد صدرنشینی تیم سپاهان در گروه دوم و هم چنین صعود به مرحله نیمه نهایی بازی ها قطعی شده است. چرا که سپاهان 7 امتیاز با تیم دوم جدول که دهکده طلایی بابل است فاصله ایجاد کرده. تیم تراکتور برای صعود به مرحله نیمه نهایی رقابت سخت و فشرده ای با تیم دهکده طلایی بابل دارد چرا که تا به این جای کار تنها یک امتیاز کمتر نسبت به تیم مازنی اندوخته است. 

ملوان – ذوب آهن – نساجی و غفاری تاکستان تیم های بعدی جدول بشمار می روند که شانس آنها برای صعود به مرحله نیمه نهایی بازی ها کم و غیر ممکن است. نکته جالب در مورد تیم سپاهان اینکه سرمربیگری این تیم بر عهده حسام فتاحی بازیکن سابق این باشگاه است که در زمان مربیگری لوکا به همراه این تیم بازی در لیگ قهرمانان آسیا را تجربه کرد و به نظر می رسد در تلاش است این فصل به همراه سپاهان قهرمانی در لیگ برتر جوانان کشور را تجربه کند.